Post AUuqW6fYDBo7TUKSHI by rolle@mementomori.social
 (DIR) More posts by rolle@mementomori.social
 (DIR) Post #AUuqW6fYDBo7TUKSHI by rolle@mementomori.social
       2023-04-22T16:37:56Z

0 likes, 0 repeats

Multi-instrumentalisti-muusikonalkutyttärelläni on jo 6 itse kirjoittamaansa biisiä. Ollaan nyt pari iltaa nauhoiteltu niitä. Tästähän saa vaikka levyn. Ovat siis ihan oikeasti hittiainesta. Heti kun on valmista niin SoundCloudiin/Spotifyhin menee, hänen ehdoillaan tietysti. #MusaFi

(DIR) Post #AUuqetzEjaNqkMjN7w by masadontti@mastodontti.fi
       2023-04-22T16:39:31Z

0 likes, 0 repeats

@rolle 👍👍👍👍

(DIR) Post #AUusIdqUGXUKDv9SG8 by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-22T16:57:50Z

0 likes, 0 repeats

@rolle tää on niin mahtavaa! Mä kyllä haluan kuulla, sit kun on jotain julkaistu

(DIR) Post #AUvA23pyAsvj5T9WzI by rolle@mementomori.social
       2023-04-22T20:16:33Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofino On! Tytär on kasvanut perheessä, jossa hänen musiikkiharrastukseen kannustetaan, joten hänellä ei ole esiintymispelkoa kuten isällään. Kyllä on monesti kyynel ja kylmiä väreitä tullut kun kuuntelee piano & tyttö tai kitara & tyttö -esityksiä. Tutut ympärillä sanoneet että "teidän pitäisi mennä Voice of Finlandiin" 😂

(DIR) Post #AUvACMapIPV29XyxbE by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-22T20:18:28Z

0 likes, 0 repeats

@rolle 😭 ihan mahtavaa! Mulla kans ne kerrat kun oon pojan kans päässyt esiintymään on ihan huippuhetkiä!

(DIR) Post #AUvAMFR6l8xYqv9M3c by rolle@mementomori.social
       2023-04-22T20:20:16Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofino Oijoi, sit tiedät tunteen! Mitä parhain harrastus lapsen kanssa tällanen! Yksin luovuus on joskus tuskaa, mutta yhdessä jaettuna pelkkää iloa.

(DIR) Post #AUvAaYut82oxK8uA7c by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-22T20:22:51Z

0 likes, 0 repeats

@rolle on iloa! Mun kaikki lapset on soittaneet ja mä rakastan joka hetkeä, kun oon saanut soittaa heidän kanssaan