Post BA8zt9d6jl9NcFbo3s by eduardsalla@mastodont.cat
 (DIR) More posts by eduardsalla@mastodont.cat
 (DIR) Post #BA7ujIq4wsxwLxCPKK by lacaiguda@mastodont.cat
       0 likes, 2 repeats

L'altre dia per coses (reunió familiar) vaig haver de veure 5 minuts de notícies en una televisió espanyola. I jo, que fa 30 anys que no tinc tele, vaig quedar "admirat" de com de pressa han aconseguit nazificar la població... 👇

(DIR) Post #BA7umxQkUGaF785srQ by lacaiguda@mastodont.cat
       0 likes, 1 repeats

Com sempre, les TIC capitalistes hi deuen haver contribuït en gran manera... però als anys trenta del segle passat, a Alemanya, també van aconseguir de fer-ho molt ràpid i no hi havia tiktoks ni yutups.Sembla que als "occidentals" fills de les "llums" i el "progrés" ens rasques una micona i ens surt el nazi que portem a dins. 👌

(DIR) Post #BA7xD1Wo4fhfGCU61Q by davidsegarra@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda Bon dia!ens...? o els...?Em negue a usar la primera persona del plural en identitats ideologitzades i polititzades ahistòriques... Sóc valencià i mediterrani per llengua, cultura, història, geografia... i per voluntat...No em sent hispànic, europeu o occidental (identitats alienes i colonials) per molt que DNI, estats, mitjans, TICs i forces de seguretat ens anomenen així...Descolonitzar la identitat també és possible: https://www.elcritic.cat/opinio/david-segarra/descolonitzar-la-identitat-158993

(DIR) Post #BA88eVs0TFYqg8i98C by lacaiguda@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@davidsegarratens raó, però m'ha costat sempre no inclourem quan penso en l'Imperi del mal 😓

(DIR) Post #BA8zR88ufju0tb7fLE by charogg@mastodon.social
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda Yo, tras la mani del otro día, tengo miedo por primera vez en la vida. Nada que no supiera ya, pero sólo como posibilidad. Verlo delante y tan cerca asusta. Estábamos rodeados, física y metafóricamente. Y soy de un sitio pequeño, a muchos les conozco y me conocen. Espero jubilarme pronto y al menos poder elegir a quien no tengo que ver cada día ni llamar compañero.

(DIR) Post #BA8zt9d6jl9NcFbo3s by eduardsalla@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda vols dir que només passa als occidentals això?https://elpais.com/internacional/2026-06-30/miles-de-personas-marchan-contra-los-inmigrantes-en-sudafrica-tras-cumplirse-el-ultimatum-de-los-grupos-racistas-para-expulsarlos-del-pais.html?outputType=amp

(DIR) Post #BA90LZ2VrEpMX02SeG by lacaiguda@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@eduardsalla evidentment no

(DIR) Post #BA90YfgeSDPWud3ywi by SebasFC@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda estic trist. Ich bin heute sehr traurig.

(DIR) Post #BA95xGp6X7UKoFZ9kW by opinaelsoberano@mastodon.social
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda Mientras los medios de comunicación sean privados la democracia va a tender indefectiblemente hacia el nazismo...Es lo que todo burgués lleva dentro, ese: yo sí pero tú no...