Post B9rhb31bdaOx1NQKIK by stux@mstdn.social
(DIR) More posts by stux@mstdn.social
(DIR) Post #B9rDADeP1fabX5rTJg by aetios@sns.minovsky.space
0 likes, 0 repeats
@arjenlubach Wat tof dat jullie tommy cash in de uitzending hebben, en hij spreekt ook vet goed Nederlands
(DIR) Post #B9rgbqe13NCexXCumm by stux@mstdn.social
0 likes, 0 repeats
@bammerlaan @arjenlubach @peter_slwk ~2 meter is toch vrij normaal? :neocat_blush_hide: Ik ben 1.96 en voel me nog best vaak "klein" vergeleken met anderen om me heen
(DIR) Post #B9rhFuXVzTx6chGnWC by peter_slwk@mastodon.social
0 likes, 0 repeats
@stux @bammerlaan @arjenlubach Niet echt. Met een gemiddelde lengte voor mannen in Nederland van 1,84 en een standaarddeviatie van circa 7cm valt iemand van 2 m in de 2,5% langste mannen van Nederland.Da’s dus vrij uitzonderlijk 🙂
(DIR) Post #B9rhb31bdaOx1NQKIK by stux@mstdn.social
0 likes, 0 repeats
@peter_slwk huh! Het is wellicht het gevoel :blobcatgiggle: Personen van 2m+ vallen in ieder geval niet op! Zowel mn vader als beide opa's zijn allen ruim 2m, zal er wel in zitten 😆 @bammerlaan @arjenlubach
(DIR) Post #B9ryeq41SzbbCbwnlQ by peter_slwk@mastodon.social
0 likes, 0 repeats
@stux @bammerlaan @arjenlubach Mijn opa was bijna 2m en viel daar zeker wel mee op aangezien mijn oma 1.50 was en de hele familie kleiner dan opa.Maar ik heb het vermoeden dat het ook is "hoe jonger = hoe langer" en 2m dus zeker niet meer opvalt. Daarnaast ken ik ook veel meer mensen die boven die 2x standaarddeviatie zitten dan eronder... als in... tientallen tegenover 2 of 3.