Post B91v1ZPDt0ke6thtBY by CarmePont@mastodont.cat
 (DIR) More posts by CarmePont@mastodont.cat
 (DIR) Post #B91v1ZPDt0ke6thtBY by CarmePont@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

Estic una mica obsessionada amb la gent que demana diners, doncs cada cop que surto de casa ensopego amb algú que en demana. Això no és nou, però sembla que s’ha incrementat. O jo estic més sensible.

(DIR) Post #B91xD5CeCn0toyRU4e by jpujolar@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@CarmePontJo no dono mai i em justifico amb contribucions que faig a creuroja i caritas, que és poca cosa. Però sí, jo també rumio que si ara em posés a donar a la gent que demana, doncs seria com duplicar el meu pressupost per cafè, perquè n'hi ha més o menys a tot arreu quasi sempre. Això em retorna a la qüestió que és un problema a abordar col·lectivament, no que nosaltres individualment anem repartint calderilla. Però col·lectivament no és el que estem votant.

(DIR) Post #B93MZ2y5t1ujH0AHj6 by Fona@mastodon.social
       0 likes, 0 repeats

@CarmePont crec que  a augmentat. A més, es ple de plataformes del que sigui que també demanen: ayudes humanitàries, religions, revistes cultutals, diaris, pel tigres de bengala, per les muntanyes del Tumbustum, per la plataforma de camins, per l'APA, per viatges d'estudis..., et toquen la porta de casa teva per sordomut o per els nens d'acollida..., surt al carrer i més  del mateix, et truquen i més  del mateix. I els que tenim un sou precari només  podem dir no, no, no a les seves insistències