Post B8WPHYcncLhMbf6uxM by jardidelesbruixes@mementomori.social
 (DIR) More posts by jardidelesbruixes@mementomori.social
 (DIR) Post #B8WPHYcncLhMbf6uxM by jardidelesbruixes@mementomori.social
       0 likes, 1 repeats

Bé, doncs com que ja veig que sola no ho faré pas, em decideixo a buscar ajuda:Estic buscant algú que m'ajudi a canviar Android per un sistema operatiu de codi lliure, al meu mòbil. Intercanvio per acompanyament de salut des de la medicina tradicional mediterrània, massatge, treball psicocorporal de cadenes musculars, formació en etnobotànica o medicina tradicional mediterrània o remeis naturals amb ingredients locals. I si l'intercanvi no fa patxoca, doncs pago en eurus.

(DIR) Post #B8WPvycQOMQ6oCD0IC by lacaiguda@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@jardidelesbruixesEt seria suficient tenir android sense els serveis de google iniciats, ni la seva botiga, ni el seu gmail, ni propaganda... (però amb les aplicacions no-google que ja feies servir, un altre gestor de correu, un gestor de sms lliure, galeria, reproductor video de software lliure, etc.)?Així ho tinc jo i m'ha resultat més senzill que canviar de SO, la qual cosa no sempre és possible depenent del model de mòbil.

(DIR) Post #B8WUyzFkzOaVPprQpM by jardidelesbruixes@mementomori.social
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda Doncs no ho sé. No hi entenc un borrall. Preferiria no tenir res de google. Però tampoc sé si puc. No ja pel mòbil (tinc un fairphone i em va semblar entendre que sí que se li pot treure l'android), sinó perquè hi ha algunes aplicacions que necessito i que no puc substituir per versions lliures. Però tot això són catufols meus perquè, com et dic, no m'hi entenc gaire gens. Per això voldria algú que s'assegués al meu costat i, bàsicament m'ho fes, mentre m'ho explica i jo procuro, esforçant-m'hi molt, entendre i retenir alguna cosa.

(DIR) Post #B8WbcIE2z2T5HCBe5Y by lacaiguda@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@jardidelesbruixes pel poc q vaig investigar, q tampoc hi entenc gaire, si hi ha aplicacions dandroid q necessites, hauries d comprovar cadascuna si tenen una versió per al ubuntu q pots posar al teu fairphone. Hi ha algun altre linux per al teu telèfon però més complicadet d'instalar. També hi ha com uns androids desgooglitzats, crec. Amb aquests, si et va pel teu telèfon, podries tenir les apps amb una altra "botiga" com fdroid i obtainx. És una mica com ho tinc jo, però sense posar un SO nou

(DIR) Post #B8Wc4wtxLRG9XTSByy by marcelcosta@social.anartist.org
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda @jardidelesbruixes Per a Fairphone, jo utilitzo e/OS/, un android desGooglitzat. No sé quina versió del Fairphone tens, però en general són compatibles a partir del FP3.https://e.foundation/es/e-os/