Post B6n3ISS8Iq5UdMOKzg by jardidelesbruixes@mementomori.social
 (DIR) More posts by jardidelesbruixes@mementomori.social
 (DIR) Post #B6lZW76hGrlChc061g by lacaiguda@mastodont.cat
       0 likes, 1 repeats

Ara, hi ha milionaris que viatgen a l'espai o a les profunditats de l'oceà...Però jo, aquests dies, menjo tantes maduixes i groselles com vull... sense pagar-les!I no envejo res del que tenen, ni del que fan, ni del que són.

(DIR) Post #B6mbLr5aMfNDC6g1Zo by davidsegarra@mastodont.cat
       0 likes, 1 repeats

@lacaiguda I collim sajolida, timonet i cireres...I per la nit veiem la Via Làctia i pensem en quants estels estan vius i quants ja han desaparegut, i com d'increïble és que estem fets del mateix material...I el gat corre pels murs de pedra i calç, perseguint papallones en els sostres de teula mora...I pa tot açò no ens ha fet falta conquerir el món, esclavitzar a la humanitat i viatjar a l'espai sideral...

(DIR) Post #B6monOoSO51X0e84rQ by jardidelesbruixes@mementomori.social
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda realment és el meu consol pensar que, a manca de justícia divina o humana, com a mínim estic segura que viuen en la constant insatisfacció i són incapaços de gaudir cap de les milions de coses que tenen, segurament ni tan sols coneixen l'amor. Ara, em faria més patxoca veure'ls explotar dins els seus iats, jets i coets. Les coses com siguin.

(DIR) Post #B6n0nmR9kh61jEB92u by lacaiguda@mastodont.cat
       0 likes, 0 repeats

@jardidelesbruixes doncs sí 😅https://mastodont.cat/@lacaiguda/116657965215256092

(DIR) Post #B6n3ISS8Iq5UdMOKzg by jardidelesbruixes@mementomori.social
       0 likes, 0 repeats

@lacaiguda jo fa anys que penso que la classe mitja és el gran invent del poder. Massa còmodes per revelar-se.