Post B6eWRUq9SxHRWstlQG by lacaiguda@mastodont.cat
(DIR) More posts by lacaiguda@mastodont.cat
(DIR) Post #B6eWRUq9SxHRWstlQG by lacaiguda@mastodont.cat
0 likes, 1 repeats
Vet ací l'únic "instagram" que m'agrada mirar de tant en tant, sense publicitat ni algorismes (també sense pràcticament cap funció hahaha... però ja em va bé): l'aplicació d' @AgroecologyMap https://agroecologymap.org/en/mobilecc:@jardidelesbruixes @HorcaDobleMango
(DIR) Post #B6eWdmu48LB71gaeJc by lacaiguda@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@AgroecologyMap @jardidelesbruixes @HorcaDobleMango És una injecció d'ànims veure que hi ha tants projectes del pal, fracassin o tinguin un èxit relatiu... la qüestió és perseverar.
(DIR) Post #B6ehcr8xyv31NqJmym by jardidelesbruixes@mementomori.social
0 likes, 0 repeats
@lacaiguda @AgroecologyMap @HorcaDobleMango hi faig un cop d'ull. Merci!
(DIR) Post #B6eokapRDutgmNouwq by jardidelesbruixes@mementomori.social
0 likes, 0 repeats
@lacaiguda @AgroecologyMap @HorcaDobleMango he mirat de registrar el tros que cuidem i no em deixa 😕
(DIR) Post #B6eokb4KKYo5WYmo9g by lacaiguda@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@jardidelesbruixes @AgroecologyMap @HorcaDobleMango és estrany, nosaltres ho vam fer sense problemes des de la pàgina web:https://agroecologymap.org
(DIR) Post #B6eow0JKoztmzqFHCi by lacaiguda@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@jardidelesbruixes @AgroecologyMap @HorcaDobleMango el compte sí que l'has creat, pq el veig ✊🏽💚
(DIR) Post #B6ewNct6gAvJVAqWwK by jardidelesbruixes@mementomori.social
0 likes, 0 repeats
@lacaiguda @AgroecologyMap @HorcaDobleMango el què no em deixa és penjar el projecte. Ho he provat des de la web i des de l'app. De fet al provar-ho he vist que des de l'app es veuen menys projectes a Catalunya que des de la web 🤔
(DIR) Post #B6f0mH2TRwTenLEhP6 by HorcaDobleMango@kolektiva.social
0 likes, 0 repeats
@lacaiguda @jardidelesbruixes @AgroecologyMap ah sí, me intenté dar de alta desde la web hace unos meses q me lo dijiste y no pude, hoy desde la app, q no sabía de su existencia, creo q me ha dejado aunque aun no aparezco. Mañana reviso que estoy liado para que tengas una cuenta más para ver en tu Instagram jeje
(DIR) Post #B6f0mHEWj87POisKBs by lacaiguda@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@HorcaDobleMango @jardidelesbruixes @AgroecologyMap ✊🏽💚
(DIR) Post #B6gEsz0cTZ1hQ4QE1Q by lacaiguda@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@jardidelesbruixes @AgroecologyMap @HorcaDobleMango sep!, de moment, va regulinchi... 😅