Post B6L1038pYJXtDppSxE by marence@urbanists.social
 (DIR) More posts by marence@urbanists.social
 (DIR) Post #B6Gbfxv1z9VHkLrSC0 by Sylvhem@eldritch.cafe
       0 likes, 0 repeats

I need a good* vampire book. Any good vampire book to recommend me?*Good as in captivating and decently written. It doesn’t have to be a literary masterpiece.

(DIR) Post #B6GchBX8x3aiDQpjBw by lou_de_sel@eldritch.cafe
       0 likes, 1 repeats

@Sylvhem Dans tes veines, de Morgane Caussarieu. C'est les vampires d'Anne Rice sans le romantisme. Glauque à souhait, j'ai beaucoup aimé.Sinon le recueil Eschatologie du Vampire de @Jeanneadebats est vraiment cool. Dès la première nouvelle au moment où Navarre voit son créateur et qu'il est en mode « Putain j'ai envie de le buter autant que le baiser » je me suis dit que j'étais là pour ça et j'ai pas regretté.

(DIR) Post #B6GcvEyuveLAxnWhuK by Sylvhem@eldritch.cafe
       0 likes, 0 repeats

@lou_de_sel Merci !J’avoue que j’ai pas encore lu « Eschatologie du Vampire », mais j’aurais voulu finir la trilogie de « L’héritière » avant.@Jeanneadebats

(DIR) Post #B6GdXCNl2dK1uEFGnw by bea_lor@eldritch.cafe
       0 likes, 0 repeats

@Sylvhem ive gotten partway through Certain Dark Things by Silvia Moreno-Garcia and am enjoying it! It, and the rest of her books, are very reviewed! :lila_heart_black:

(DIR) Post #B6Gdh6oEcHKTW9M5Jo by Sylvhem@eldritch.cafe
       0 likes, 0 repeats

@bea_lor Thank you! It looks interesting.

(DIR) Post #B6GhZHMnsaMHlG2wS0 by Sylvhem@eldritch.cafe
       0 likes, 0 repeats

@Aepasek True!

(DIR) Post #B6L1038pYJXtDppSxE by marence@urbanists.social
       0 likes, 0 repeats

@Sylvhem Hôtel Transylvania by Chelsea Quinn Yarbro Warning: it’s the first in a long series.