Post B689H2aZ8MSD0dw5T6 by Kathee_HDS@tech.lgbt
(DIR) More posts by Kathee_HDS@tech.lgbt
(DIR) Post #B689H2aZ8MSD0dw5T6 by Kathee_HDS@tech.lgbt
0 likes, 0 repeats
Quina mala sort estic tenint avui, volia jugar al DQTreasures però Nintendo no em deixa, exigeix que actualitzi la consola :akko_angrywhat: tampoc puc jugar als altres jocs que tinc instal·lats perque necessito "compartir" la "targeta virtual" que està a la switch de ca mons pares, tenen més cara que esquena aquests de NintendoDesprés he intentat jugar a la deck al Piczle Cross Rune Factory però la pantalla es veu deformada horitzontalment perque no putosaben fer jocs (veure foto) :akko_cry: Jo volia no jugar al balatro avui però l'univers vol que hi caigui... M'hi empeny... M'hi obliga, fins i tot!Ni tan sols puc fer uns Dead Cells perque puta nintendo... Es que es diu poc, espero que s'enfonsin en la misèria, colla de sangoneres, què collons vol dir que no puc jugar als meus jocs físics perquè la meva consola primària no està connectada a internet? Qui es pensen que són? Colla de xarlatans arreplegats mitgesmerdes xuclasangs... Penques! Que són uns penques!Poques oficines de Nintendo estem cremant
(DIR) Post #B689H3Dum3vgygLVnk by minka@verse.averagedood.xyz
0 likes, 0 repeats
@Kathee_HDS@tech.lgbt Colla de xarlatans arreplegats mitgesmerdes xuclasangs... Penques!Mare de déu Kathee quina música per les meves orelles, no paris! :neocat_blush_hide: