Post B4xrrjSPRKTJpfLu1Q by stux@mstdn.social
 (DIR) More posts by stux@mstdn.social
 (DIR) Post #B4xrrj6Ql2tIjV4LlQ by mboelen@mastodon.nl
       0 likes, 0 repeats

Pfff, @arjenlubach heeft pas 23 berichten en nu al bijna 6000 volgers. Dat is 250 extra volgers per bericht dat hij plaatst. Als hij tijdens Pasen los gaat hier, dan haalt hij @stux in 🤯Misschien ook maar eens een avondshow gaan maken.

(DIR) Post #B4xrrjSPRKTJpfLu1Q by stux@mstdn.social
       0 likes, 0 repeats

@mboelen @arjenlubach Een nachtshow wordt het dan :blobcatgiggle: Na Arjen

(DIR) Post #B4z4WOhWuOHJwIXeU4 by lindarosesmit@mastodon.social
       0 likes, 0 repeats

@mboelen @arjenlubach @stux terwijl hij toch niet echt leuk is. Te gescript. Zoals al die programma’s.

(DIR) Post #B4z4WOzxnr1WrTANDU by mboelen@mastodon.nl
       0 likes, 0 repeats

@lindarosesmitSmaken verschillen. Ik kijk liever zijn format dan een praatprogramma, een ander weer liever het laatste. Dat is prima.@arjenlubach @stux

(DIR) Post #B4z4WPI2idU9lXcoOe by TheDutchChief@mstdn.social
       0 likes, 0 repeats

@mboelen Geen televisie, je mist niks. @lindarosesmit @arjenlubach @stux

(DIR) Post #B4z4WPV9vryeQDlHqC by stux@mstdn.social
       0 likes, 0 repeats

@TheDutchChief Ja veel te veel reclame :blobcatgiggle:  We hebben net na 2 maanden de TV ook maar laten aansluiten gezien we er ook voor betalen echter gebruiken we het amper tot niet@mboelen @lindarosesmit @arjenlubach

(DIR) Post #B4z6spKklldsomi9xo by TheDutchChief@mstdn.social
       0 likes, 0 repeats

@stux Ik ben hier vijf jaar geleden komen wonen en bij het inrcihten van de woonkamer ons de vraag gesteld of we er nog een televisie in wilden. Nu staan er twee op de slaapkamers van onze zoons en verder niet. Af en toe een filmpje op de laptop, maar ik denk in vijf jaar drie keer een stukje tv gezien en gauw weer uit gezet. Troosteloos. @mboelen @lindarosesmit @arjenlubach

(DIR) Post #B4zDLLBSXowpQtLN1U by lindarosesmit@mastodon.social
       0 likes, 0 repeats

@oetgrunnen @stux @TheDutchChief @mboelen @arjenlubach   Ziggo hier,  betaal ik gewoon voor, net als voor mijn telefoon, mijn auto, mijn vakantie, mijn verwarming, mijn ziektekostenverzekering, mijn boeken, mijn kaartjes. There is no such thing a a free lunch.

(DIR) Post #B4zDLLMRsxjpyyU99U by stux@mstdn.social
       0 likes, 0 repeats

@lindarosesmit Well... It depends on the lunch in this case :blobcatgiggle: :blobpirate: Digitaal zijn er altijd "manieren" zeg maar @oetgrunnen @TheDutchChief @mboelen @arjenlubach

(DIR) Post #B4zELMkUpEbcF0J8xE by lindarosesmit@mastodon.social
       0 likes, 0 repeats

@stux @oetgrunnen @TheDutchChief  digitaal en in het analoge leven, zeker. Ik werd met  verbazing aanschouwd door mijn expat VS collega’s toen ik vertelde dat ik gewoon belasting betaalde in mijn vaderland…Mijn lunch hier was trouwens heerlijk, moet alleen nog wel een week dooreten voor ik alle eitjes op heb...