Post B4taapDIJFjQuPnLVY by stux@mstdn.social
(DIR) More posts by stux@mstdn.social
(DIR) Post #B4taVTe54TtEZLm3AO by stux@mstdn.social
0 likes, 0 repeats
@reithose Klein ideetje voor de site!Maak een nieuw, schoon account en volg allen van de site met dat accountMaak vervolgens een export van de followed en upload die op politici-op-mastodon.nl zodat mensen die kunnen importeren en in 1x alles kunnen volgen 😉 (je kunt exports maken via acc instellingen)
(DIR) Post #B4taapDIJFjQuPnLVY by stux@mstdn.social
0 likes, 0 repeats
@reithose Ik wil ze namelijk allemaal volgen maar ik moet het 1 voor 1 doen, is niet erg maar kan veeeeel sneller
(DIR) Post #B4tcIZrMr5FNzCxvAe by reithose@mastodon.social
0 likes, 0 repeats
@stux Goeie tip! Ik zie dat de export gewoon een .csv is, dus die is ook nog wel zonder aparte account, im- en export te maken. Ik vraag me wel af hoeveel mensen in één keer alle politici willen volgen. Tenzij je een journalist bent, pik je er meestal toch maar een paar uit die je interessant vindt... Maar misschien is dat persoonlijk :)
(DIR) Post #B4tcQOk24oYfouGPZY by stux@mstdn.social
0 likes, 0 repeats
@reithose Yup! Kan super handig zijn voor lijsten etcWordt veel te weinig gebruikt, is voornamelijk bedoeld voor verhuizen maar dit werkt ook perfectIk vind het wel fijn om veel te volgen, wil graag bereikbaar overkomen als admin 💪
(DIR) Post #B4teNiQybSkvw3CPBY by reithose@mastodon.social
0 likes, 0 repeats
@stux Nou, dan kun je ze nu allemaal gaan volgen: https://www.politici-op-mastodon.nl/#alle-accounts-volgen