Post B4HQ1H8ecndfXmYc7c by peppujols@mastodont.cat
(DIR) More posts by peppujols@mastodont.cat
(DIR) Post #B4HPqI7Mdyy7OZiT44 by peppujols@mastodont.cat
0 likes, 1 repeats
Almenys en el meu cas puc confirmar que és tal com explica 👇https://www.vilaweb.cat/noticies/nova-crisi-energetica-moment-pas-vehicle-electric/#publicaciocreadaperunhuma
(DIR) Post #B4HPqILtlwaw7eW4ie by tmallafre@mastotut.cat
0 likes, 0 repeats
@peppujols Jo ho vaig fer el 2017 i no podria estar més content d'haver-ho fet.No dic que sigui per a absolutament tothom, però l'estalvi econòmic i en temps, la comoditat, absència de vibracions i sorolls i potència des de zero són imbatibles.
(DIR) Post #B4HPqIWX8P6MedUZIO by SebasFC@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@tmallafre @peppujols ostres, llavors vaig començar una mesos abans que tu. Novembre 2016 me'l van entregar.
(DIR) Post #B4HQ1H8ecndfXmYc7c by peppujols@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@tmallafre Carai, si que t'hi vas engrescar dora 🙂. La veritat és que en quant a tema de senzillesa i eficiència no hi ha color. Quan parlem d'aquest tema jo sempre pregunto a la gent de la meva edat com és que els cotxes d'scalèxtric són de motor elèctric i no de combustió. 🤭
(DIR) Post #B4HQ1HM7oiPkDYrN7Q by socjo@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@peppujols @tmallafre Molt bonic tot, a l'article. Llàstima que no tots disposem de casa pròpia, amb plaça d'aparcament. Devem quedar fora almenys el 60% de la gent, però vaja, l'article els ha quedat collonut, tu.
(DIR) Post #B4HQ1HXT8XUKmkAQng by SebasFC@mastodont.cat
0 likes, 1 repeats
@socjo @peppujols @tmallafre mai he tingut carregador a casa. Molts anys no vaig tenir ni plaça d'aparcament... Porto 10 anys i 183.000 km elèctrics.Que no et digui ningú que es impossible L'estalvi va valdre la pena i ara encara mes
(DIR) Post #B4HUOzjfNcqMKtR2ci by SebasFC@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@tmallafre m'acaban d'entregar el Frontera i haig de vendre el Zozô
(DIR) Post #B4HUoKJ42E1bNK4Tlg by tmallafre@mastotut.cat
0 likes, 0 repeats
@socjo @peppujols Si llegeixes l'article, justament diu que no és així.Però és que a més, la càrrega per a qui ha d'aparcar al carrer ja té solució i no requereix cap gran infraestructura. A València i a Londres, per exemple, ja fa anys que hi ha carregadors als fanals.
(DIR) Post #B4HUoKThOgX1uJ2yLQ by socjo@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@tmallafre @peppujols Al final el sistema vol perpetuar el model del cotxe privat. Quan tinguin la flota de vehicles privats electrificada, ens cobraran el què voldran per kWh, i seguirem fent girar la roda. El veritable canvi seria fer arribar transport públic assequible arreu i a tothom.Que les solucions tecnològiques siguin possibles, i fins i tot viables, no vol dir que siguin una realitat tangible.Dit això: a favor d'acabar amb els combustibles fòssils.
(DIR) Post #B4HUoKfkfsAmVggb8C by tmallafre@mastotut.cat
0 likes, 0 repeats
@socjo @peppujols Ara ja cobren el que volen per la benzina. Cobraran el que vulguin pel kWh? Potser sí, però el que produeixo a casa meva, tot i que no impossible, és molt difícil que deixi de resultar-me gratis. I abans que ningú em digui que sóc afortunat de tenir teulada (que l'he pagada; no em va tocar a cap sorteig): amb les comunitats energètiques no cal tindre'n per a poder gaudir de producció fotovoltaica.Ja m'agradaria poder gaudir de transport públic com cal, però no és el meu cas.
(DIR) Post #B4HUoL2nICbXf9T02y by SebasFC@mastodont.cat
0 likes, 0 repeats
@tmallafre @socjo @peppujols tenim un Offtake Agreement amb unes plantes solars que ofereixen preu fixe a 10 anys.I és molt molt baix, a mes de a 400kW per els camions