Generators must be in lib for rails 3.2.11 - reportable - Fork of reportable required by WarVox, from hdm/reportable.
(DIR) Log
(DIR) Files
(DIR) Refs
(DIR) README
---
(DIR) commit 10c95f6e91143f578157e253bd4a57c6832cbbb2
(DIR) parent e84698645f207ecd889c79b76af56188b3456f24
(HTM) Author: HD Moore <hd_moore@rapid7.com>
Date: Sat, 12 Jan 2013 18:54:29 -0600
Generators must be in lib for rails 3.2.11
rails generate is unable to find the generators unless they
are placed into the lib subdirectory.
Diffstat:
R generators/reportable_jquery_flot_… | 0
R generators/reportable_migration/re… | 0
R generators/reportable_migration/te… | 0
R generators/reportable_raphael_asse… | 0
11 files changed, 0 insertions(+), 0 deletions(-)
---
(DIR) diff --git a/generators/reportable_jquery_flot_assets/reportable_jquery_flot_assets_generator.rb b/lib/generators/reportable_jquery_flot_assets/reportable_jquery_flot_assets_generator.rb
(DIR) diff --git a/generators/reportable_jquery_flot_assets/templates/NOTES b/lib/generators/reportable_jquery_flot_assets/templates/NOTES
(DIR) diff --git a/generators/reportable_jquery_flot_assets/templates/excanvas.min.js b/lib/generators/reportable_jquery_flot_assets/templates/excanvas.min.js
(DIR) diff --git a/generators/reportable_jquery_flot_assets/templates/jquery.flot.min.js b/lib/generators/reportable_jquery_flot_assets/templates/jquery.flot.min.js
(DIR) diff --git a/generators/reportable_migration/reportable_migration_generator.rb b/lib/generators/reportable_migration/reportable_migration_generator.rb
(DIR) diff --git a/generators/reportable_migration/templates/migration.rb b/lib/generators/reportable_migration/templates/migration.rb
(DIR) diff --git a/generators/reportable_raphael_assets/reportable_raphael_assets_generator.rb b/lib/generators/reportable_raphael_assets/reportable_raphael_assets_generator.rb
(DIR) diff --git a/generators/reportable_raphael_assets/templates/NOTES b/lib/generators/reportable_raphael_assets/templates/NOTES
(DIR) diff --git a/generators/reportable_raphael_assets/templates/g.line.min.js b/lib/generators/reportable_raphael_assets/templates/g.line.min.js
(DIR) diff --git a/generators/reportable_raphael_assets/templates/g.raphael.min.js b/lib/generators/reportable_raphael_assets/templates/g.raphael.min.js
(DIR) diff --git a/generators/reportable_raphael_assets/templates/raphael.min.js b/lib/generators/reportable_raphael_assets/templates/raphael.min.js