Post B2THHjxKgCP4bdNFoG by nanook@friendica.eskimo.com
(DIR) More posts by nanook@friendica.eskimo.com
(DIR) Post #B2THHiYprnDKHMuAzI by locuta@mstdn.social
2026-01-19T19:49:54Z
0 likes, 0 repeats
Ik ben bezig met het verwerken van de eerste berichten van DAG DRIEHONDERDVIJFENZESTIG. Lastig uit te leggen hoe het echt voelt, 365 dagen lang alles bijhouden. Wát een tijd heeft dit gekost. #slechtstehobbyooitMorgen op https://reportersonline.nl/besluiten-trump-impact/, waar alle andere 364 dagen al staan…
(DIR) Post #B2THHjxKgCP4bdNFoG by nanook@friendica.eskimo.com
2026-01-20T08:57:20Z
0 likes, 0 repeats
@locuta Ik ben momenteel de eerste rapporten van DAG DRIEHONDERDVIJFENSESTIG aan het verwerken. Het is moeilijk uit te leggen hoe het echt voelt om 365 dagen lang alles bij te houden. Wat een tijd heeft dit gekost. #slechtstehobbyooitHeb je wel of niet op hem gestemd? Neem je de dreigementen over Groenland serieus, of zie je het als pure bluf? Vind je dat jij zou moeten bepalen wie de Verenigde Staten leidt? Vind je dat de Amerikaanse burgers zouden moeten bepalen wie Nederland leidt? Denk je dat de Nederlanders Groenland echt een grote dienst hebben bewezen? Door voorzieningen te bieden, maar tegelijkertijd een cultuur te vernietigen?Als je er echt over nadenkt, vind ik dat Groenland van de 55.000 inwoners zou moeten zijn en als jouw land of mijn land er grondstoffen vandaan wil halen, zouden we met hen moeten onderhandelen over een ruil. Maar ik ben een barbaar, wat weet ik er nu van?