Post AzWq10mlxRONCn8dge by miiamustang@eliitin-some.fi
(DIR) More posts by miiamustang@eliitin-some.fi
(DIR) Post #AzWq0yDbVE4XF8fWam by Tuumaru@zirk.us
2025-10-24T06:02:18Z
0 likes, 0 repeats
@Stoori @magdalenahai @miiamustang @jopa Mulle on mysteeri, miksi useimmat hyvät ja fiksut twitteristit eivät kotiutuneet tänne, siis sellaiset ympäri maailmaa, joiden kanssa oli ihan ryhmänäkin säännöllistä keskustelua. Pari niistä käväisi ja hävisi sitten. Itselle tämä tuntui heti hyvältä ja ”jos en ole täällä niin en sitten missään somessa” -paikalta.
(DIR) Post #AzWq0zKjMDMohX0jL6 by miiamustang@eliitin-some.fi
2025-10-24T06:12:17Z
0 likes, 0 repeats
@Tuumaru @Stoori @magdalenahai @jopa mun teoria: kaikki muut ei oo vielä siirtyny fediin JA täällä käyttäjä joutuu tekee enemmän hommaa nähdäkseen ja kokeakseen, koska datapönttö ei suosittele sulle asioita tai muokkaa sun näkemää sisältöö sun puolestJoilleki tää on ehk liian "kasaa-oma-some" -kokemus, eritoten tyypeille ketkä tuijottaa seuraajamääräänsäMoni anglojournalisti koitti 2022 ja lähti viikois ku algoritmit ei pistäny niide linkkipostauksii automaattiseen kiertoon
(DIR) Post #AzWq0zzUudycjy5Hsm by Tuumaru@zirk.us
2025-10-24T06:25:25Z
0 likes, 0 repeats
@miiamustang @Stoori @magdalenahai @jopa Joo, osin tuo ja ainakin liian monen kiinnostavan twiittaajan siirtyminen BS-palveluun. Mutta taidan olla vähän pettynyt, odotin joiltain tyypeiltä enemmän, koska eivät olleet mitään seuraajamääriä kyttääviä algoritmiholikkoja (ellei se ollut kuitenkin piilevä ongelma).
(DIR) Post #AzWq10mlxRONCn8dge by miiamustang@eliitin-some.fi
2025-10-24T06:29:32Z
0 likes, 0 repeats
@Tuumaru @Stoori @magdalenahai @jopa mua harmittaa miten niin, niin moni ideologinen vasemmistotwitteristi siirty Blueskyhyn fedin sijaa ees kokeilematta.Oon oikeesti pettyny. Sulla on mahollisuus toteuttaa antikapitalismia sun somekäytöllä, mut jätät sen väliin huomion tähden?Tää mun mieles aikuisten oikeesti nakertaa ainakin tällästen poliitikkojen ja journalistien vasemmistouskottavuutta.Käyttäisivät ees rinnakkain. ;_;
(DIR) Post #AzWq11PlcSaH9jNmT2 by Neotheta@toot.finfur.net
2025-10-24T08:33:52Z
0 likes, 0 repeats
@miiamustang @Tuumaru @Stoori @magdalenahai @jopa Cräshään keskusteluun toteamaan että oon miettinyt usein juuri tätä, ja jos jonkun perustelu on että pitää saada mahdollisimman paljon reachiä, niin miksei käytä rinnakkain TAI käytä bridgeä täältä bs'ään. Teot kuitenkin vaikuttaa maailmassa lopulta enemmän.Mutta musta tuntuu että porukka kyllä on kuullut fedistä, siitä vaan jotenkin nolosti vaietaan ja ihmettelen sitä käytöstä.
(DIR) Post #AzWrizHmzjyvFYBBB2 by Neotheta@toot.finfur.net
2025-10-24T08:51:41Z
0 likes, 0 repeats
@Stoori @miiamustang @Tuumaru @magdalenahai @jopa :DTähän tosin aitona vastalauseena: oma kokemus fedistä on, että vaikka täällä puuttuu yksi nolla seuraajamäärästä niin oikeaa kanssakäymistä on paljon enemmän, ihan sama määrä tykkäyksiäkin! Eli en koe oikeastaan menettäneeni mitään kun en käytä "isoja" someja.
(DIR) Post #AzWsK2DH4gCv2ijVXk by Neotheta@toot.finfur.net
2025-10-24T08:58:49Z
0 likes, 0 repeats
@Stoori @miiamustang @Tuumaru @magdalenahai @jopa Jep! Twitterissä tuntui että ihmiset oli omaksuneet bottimaisen käytöksen, kun jos kerrankin joku jotain sanoi niin se oli luokkaa: "Kiva!". Ei siinä tietty mitään vikaa ole laittaa joskus minimalistisia kommentteja, mut siellä ei oikeen muuta ollutkaan - ellei halunnut väitellä politiikasta, sitten kyllä tuli.. paljon lähes identtisen oloisia viestejä xD