Post AnOlcQT05NNcLAb30S by Kaiz@mastodont.cat
 (DIR) More posts by Kaiz@mastodont.cat
 (DIR) Post #AnOlcPqMP2TIPKWBmK by spla@mastodont.cat
       2024-10-26T08:01:53Z

0 likes, 0 repeats

Vull veure el Madrid -  Barça d'avui. He estat mirant preus de diverses plataformes, 45€ al mes com a mínim i no pots veure tots els partits de lliga del Barça :fcb:Aniré al bar com sempre, sopar i partit.

(DIR) Post #AnOlcQT05NNcLAb30S by Kaiz@mastodont.cat
       2024-10-26T10:54:34Z

0 likes, 0 repeats

@spla es una bona opció, sortir, forçar-te a trobat en gent, que no te pq caure,t bé però mira durant una estona xerrareu d,algo, gastes al comerç local, potser i trobes fins i tot carinyo que es el gran enemic d,esta societat, bé odio el futbol, el trobo barruer i de massa moda per a pobres, jo no ho faré però que guanyi el Barça, que els meus estaran contents. Força.

(DIR) Post #AnOlcRFv9UVmmtU7G4 by vmateusimeon@mastodont.cat
       2024-10-26T11:33:20Z

0 likes, 0 repeats

@Kaiz @spla a mi també em fastigueja. De fet, ja em fastigueja l'esport en general, especialment quan més comercialitzat està (el de motor especialment) i el que consumeixen les elits el trobo odiós (tenis, golf, regates...).

(DIR) Post #AnOlcRp130aIXju8xc by spla@mastodont.cat
       2024-10-26T11:46:26Z

0 likes, 0 repeats

@vmateusimeon a mi m'agrada el bon futbol , aquest any el Barça juga bé i soc culer des de sempre. Si el Barça guanya al Madrid, alegria total i si no guanya haurem sopat fora. 😀  @Kaiz

(DIR) Post #AnOlcSUqXU2qdTTYA4 by vmateusimeon@mastodont.cat
       2024-10-26T11:54:19Z

0 likes, 0 repeats

@spla @Kaiz en aquest cas, que no ho nego, seria coherent mirar els partits d'un munt d'equips amb bon joc sense sentir els colors sinó tant sols gaudir de l'esport que ofereixen equips qualsevol.En cas de sentir els colors, llavors és honest estar-hi a totes.Fa temps que hi veig només pa i circ (molts interessos i molta distracció i desviació social) i gens de "valors esportius" que podria ser un dels motius d'interés.Però no insistiré, els qui en gaudiu, endavant.

(DIR) Post #AnOlcTO9DsHTOzLiMK by Boss@blob.cat
       2024-10-26T12:42:18.984772Z

0 likes, 0 repeats

@vmateusimeon @spla @Kaiz "sentir els colors"!!wtf!I quan la teva junta és corrupte com és això de "sentir els colors"?Pa i circ, d'això va la cosa.

(DIR) Post #AnPXzcxwZmMrZ9CPZI by vmateusimeon@mastodont.cat
       2024-10-26T12:45:44Z

0 likes, 0 repeats

@Boss @Kaiz @spla que d'això va ho he pillat fa temps.Però, encara que sembli mentida, hi ha qui sent els colors sigui com sigui la junta. 'La junta és passatgera, els colors eterns".

(DIR) Post #AnPXzeAk5gCRJ8C99k by Boss@blob.cat
       2024-10-26T21:44:22.941396Z

0 likes, 0 repeats

@vmateusimeon @Kaiz @spla Sip, sembla mentida. 🙄😔