Post AkxkHAnSAvgvNOn0uO by Niina@piipitin.fi
(DIR) More posts by Niina@piipitin.fi
(DIR) Post #AkxkH9WktWjxRJyAF6 by minnanen@mastodontti.fi
2024-08-14T14:04:15Z
0 likes, 0 repeats
Olenkohan ihan kajahtanut, kun harkitsen muuttoa Vantaalle Keimolanmäkeen? Olisi tarjolla asoyksiö, jossa on jopa pienemmät kustannukset kuin tässä. Varmasti on korotuksia tiedossa, kuten aina. Vaihtoehdot ovat hyvin vähissä, ellen halua muuttaa selvästi kauemmas. Omalla numerollani ei tarvitse luulla saavansa Helsingistä mitään. Itse asunto on kiva, länsiparveke ja maisemat metsään. Plussana myös viereiset ulkoilumaastot, miinuksia syrjäinen sijainti ja täysin tuntematon paikka. #muutto #apuva
(DIR) Post #AkxkHAnSAvgvNOn0uO by Niina@piipitin.fi
2024-08-14T14:05:58Z
0 likes, 0 repeats
@minnanen onko miten hyvät yhteydet? Itse, kun jouduin muuttamaan Kauklahteen, eristyin sitten sinne :(
(DIR) Post #AkxkHBYbLdPBjcqfOi by minnanen@mastodontti.fi
2024-08-14T14:09:16Z
0 likes, 0 repeats
@Niina Mä osaan eristäytyä ihan omasta takaa, vaikka olisi hyvätkin yhteydet (kuten täällä) :D Kivistön juna-asema on reilun kilometrin päässä. Smarkettia isompaan kauppaan pitäisi lähteä kauemmas, mikä voisi kannustaakin siihen liikkumiseen :D Olen tottunut täällä Puotilassa ihan liian hyvälle, kun ihan kaikki on kävelymatkan päässä. Merta ja metroa jäisin ikävöimään, mutta joka tapauksessa on tehtävä kompromisseja ja aion kuitenkin muuttaa johonkin (liikaa miinuksia kasaantunut nykyiseen).
(DIR) Post #AkxkHCa3XiAAuQXLIu by siili@piipitin.fi
2024-08-14T15:07:59Z
0 likes, 0 repeats
@minnanen @Niina Onko tuo miten hyvin suojassa lentomelulta ja kolmostien melulta? Itsehän asun vielä syrjemmässä Hesan keskustasta, ja olen ihan tyytyväinen, että en ole kovin lähellä ydintä. Varsinkin, kun työt sallii suht paljon etäpäiviä.
(DIR) Post #AkxkHDIirdtN8xR0vQ by minnanen@mastodontti.fi
2024-08-14T15:43:12Z
1 likes, 0 repeats
@siili @Niina En tiedä yhtään, sitä käyn selvittelemässä perjantaina, kun käyn tutustumassa asuntoon. Hengailen huudeilla ja kuulostelen ympäristöä. Eniten kiinnostaa päästä heti tutustumaan viereisiin Vestran luonnonsuojelualueeseen, Isosuohon ja Petikkoon, jos siis päätän muuttaa. Ainakaan ihan viereen ei pitäisi enää tulla uusia rakennuksia, ja ikkunoista näkyy tosiaan puoliksi juurikin tuota metsää. Voi siis olla hyväkin sijainti! Keskustoihin en minäkään haluaisi.