Post Aksp9rTBA7rTO7q7Dk by secupriv@mastodon.nl
 (DIR) More posts by secupriv@mastodon.nl
 (DIR) Post #Aksp9paY9kZLYPGyQq by secupriv@mastodon.nl
       2024-08-11T20:59:45Z

0 likes, 0 repeats

Even met de telefoon wapperen en hup, er is afgerekend. Vanaf 17 september gaat dat bij ING-klanten met #android, die mobiel willen blijven betalen, via #GooglePay. #ING, SNS, Regiobank en ASN zijn de laatsten met een aparte afrekenapp.#Google geeft in zijn voorwaarden nadrukkelijk aan dat het betaalgegevens zal verzamelen en gebruiken voor andere diensten, bijvoorbeeld persoonsgerichte advertenties of het aanvullen van persoonlijke profielen.https://privacynieuws.nl/nieuwsoverzicht/internationaal-nieuws/betalingsverkeer/betalen-met-mobiel-gaat-voor-ing-klanten-straks-via-google,-wat-betekent-dat-voor-je-privacy.html#Privacy #Bankgeheim

(DIR) Post #Aksp9qfC9xsYt6SCJM by tyil@fedi.tyil.nl
       2024-08-12T07:07:00.118Z

0 likes, 0 repeats

@secupriv@mastodon.nl Het is nog steeds mogelijk om gewoon met een "ouderwets" stukje plastic af te rekenen, gelukkig. Dit soort informatie moet je niet in je telefoon willen, ongeacht welke proprietare app er wordt gebruikt.

(DIR) Post #Aksp9rTBA7rTO7q7Dk by secupriv@mastodon.nl
       2024-08-12T04:55:15Z

0 likes, 0 repeats

⬆️ Ik zie dat ik mijn voorgaande post niet publiekelijk heb geplaatst en gezien de relevantie voor #Android gebruikers van de #ING app, bij deze toch nog even een publieke post met een verwijzing ernaar. SamengevatVanaf 17 sept zullen ING die mobiel willen blijven betalen dat via #GooglePay doen.#Google geeft in zijn voorwaarden aan dat het betaalgegevens verzamelt en gebruikt voor o.a. persoonsgerichte advertenties of het aanvullen van persoonlijke profielen.Zie bron#Privacy #Bankgeheim