Post AhsSKixHZD7cblTx2m by kly@snabelen.no
(DIR) More posts by kly@snabelen.no
(DIR) Post #AhsSKbbOuASXnsBsSu by kly@snabelen.no
2024-05-06T07:25:07Z
0 likes, 0 repeats
Kjenner jeg er ganske sensitiv på organisatorisk støy. Vi er midt i en omorganisering på jobb. Alle på min avdeling og en del andre avdelinger er flytta ut av "technology" og inn i "IT", men alt av team og fysisk plassering og sånt skal i utgangspunktet fortsette som før, men ny personalansvarlig, andre fellesløsninger osv. Masse forskjellige store og små møter.Og i mellomtiden har vi masse møter på prosjektet jeg har hjulpet til på også, og jeg sliter utrolig med å konsentrere meg
(DIR) Post #AhsSKeGazybG4DTnxA by kly@snabelen.no
2024-05-06T07:31:14Z
0 likes, 0 repeats
I dag er for eksempel første store avdelingsmøte i ny organisasjon. Jeg måtte flytte avsluttende politiavhør for å rekke dette. Sånt distraherer meg mye. Det betyr at i stedet for å starte dagen med å tenke på det jeg faktisk egentlig blir betalt for, så starter jeg dagen med å tenke på hvordan flytte ett avhør, hvor viktig tror jeg egentlig det allmøtet er, burde jeg reise inn til kontoret eller ikke, osv...Og jeg trenger virkelig å konsentrere meg her! Dette er superforstyrrende.
(DIR) Post #AhsSKgmZe3MrrySN4i by kly@snabelen.no
2024-05-06T07:34:22Z
0 likes, 0 repeats
Og vi avslutta fredagen med demo i prosjektet, og "alle" venter på meg. Sorry, jeg har ikke gjort en pøkk produktivit siden fredag klokka 14:30. Men jeg skal liksom rapporte status nå. Og så er det altså dette store allmøtet klokka 13. Og nytt statusmøtet der masse henger på meg i morgen klokka 9. Jeg hater dette.Og i mellomtiden har jeg ingen effektiv personalleder som faktisk kjenner meg som jeg kunne tatt dette opp med.
(DIR) Post #AhsSKixHZD7cblTx2m by kly@snabelen.no
2024-05-06T08:10:34Z
0 likes, 0 repeats
Alt dette ble selvsagt ikke lettere at hun som VAR personalansvarlig for meg pensjonerte seg forrige uke, før disse endringene tredde i kraft, og hun var (og er) den desidert beste personallederen jeg har hatt. Det er et ganske stort hulrom der nå for å si det sånn.