Post AhqmLplbKvsCn4uB60 by thor@berserker.town
(DIR) More posts by thor@berserker.town
(DIR) Post #AhqmLotiZGlu5xh96m by TorgeirS@fribygda.no
2024-05-13T13:41:27Z
0 likes, 0 repeats
PKK hos NAF i dag.. 0 feil på 10 år gammel bil 🤘🏼Etter kontrollen får jeg papirer i hånden om godkjent. Ingen oversikt over hva som er sjekka, men en QR-kode til NAF medlemsappen: “her kan du se rapporten din.“ I epost får jeg PDF med samme innhold, men heller ikke der noen oversikt, bare samme koden.NAF!! Jeg er ikke interessert i appen deres, gi meg oversikt over hva dere har sjekka sånn som tidligere !! Det er ikke noe dere skal gjemme inne i en forbanna app!!#NAF #PKK #Norsktut
(DIR) Post #AhqmLplbKvsCn4uB60 by thor@berserker.town
2024-05-13T13:49:33Z
0 likes, 0 repeats
@TorgeirS Det hele er bare fjas. Bryter man reglene får det som regel ingen konsekvenser. Det er bare noe noen har funnet på. Du kan som regel kjøre bil uten godkjenning og lappen uten at det får noe konsekvenser. Det kan etterhvert hende at noen oppdager dette, men det handler om 10% av tiden. Hvorfor skal du da respektere dette mer enn 10% av tiden selv?
(DIR) Post #AhqmbkNH9XsChS7Bi4 by thor@berserker.town
2024-05-13T13:52:45Z
0 likes, 0 repeats
@TorgeirS Hvis du har kjæreste eller andre du bryr deg om som tilfeldigvis er en del av statsapparatet, gir det mening å lystre. Men kjenner du ingen der oppe, ser jeg ikke helt vitsen.