Post Ahog23751874LpDMCO by markus@skvip.lol
 (DIR) More posts by markus@skvip.lol
 (DIR) Post #Ahog2170SQrk91AGo4 by markus@skvip.lol
       2024-05-06T07:45:55Z

0 likes, 0 repeats

Samla inn litt informasjon for å foreslå ein plass kor avdelinga kunne ete middag i lag (eg får ofte slik oppgåve slik at eg kan sørge for at det fins #vegansk  alternativ). Det ble spurt om eg ikkje kunne finne ein italiensk plass. Det har eg hatt dårleg erfaring med før i #Bergen, men eg tenkte eg kunne dobbelsjekke. Plutseleg tilbyr ein av dei meir kjente restaurantane vegansk mozzarella på pizza!No fekk eg uansett ein ny plass å prøve i framtida.#NorskTut #Allheimen #Veganer

(DIR) Post #Ahog23751874LpDMCO by markus@skvip.lol
       2024-05-06T07:48:12Z

0 likes, 0 repeats

For dei som er i #Bergen og lurar på kva plass dette er med #vegansk pizza så er det Stefano. Eg har ikkje dobbelsjekka at dei ikkje har mjølk i deigen, men no er dette ein italiensk restaurant, så då antek eg at dei veit betre.Det er vel berre fastfood-kjedar så langt kor eg har funnet mjølk i pizzadeigen.#Veganer #Vegan #Pizza

(DIR) Post #Ahog2653z5HZYRIHyK by markus@skvip.lol
       2024-05-11T16:02:13Z

0 likes, 0 repeats

Å planleggje ein laurdagdeit rundt ein nyoppdaga pizzaria med vegansk mozzarella, for å så bli møtt av forvirra blikk, ein forsvunnen servitør, og så beskjed om at dei ikkje serverar den veganske osten som står på menyen deira.#Vegansk #Veganer #Pizza #Bergen