Post AhUUQaw9YAeaZxPF9E by husku@eliitin-some.fi
 (DIR) More posts by husku@eliitin-some.fi
 (DIR) Post #AhUUQaw9YAeaZxPF9E by husku@eliitin-some.fi
       2024-05-02T17:44:30Z

0 likes, 0 repeats

Sanokaa mun sanoneen, nyt kun koko eduskunta on syvästi järkyttynyt case Vornasen pyssysekoilusta ja uutisten mukaan oikein päät sauhuten miettivät mitä pitäisi tehdä.Niin sanompa vaan, jotta valvontakoneisto kasvaa kohinalla ja kaikenlaiset hämäräperäiset vartiointifirmat tekee mahtitulokset.Ja kun tähän yhdistetään vielä Sekoomuksen pöhinäuskovaisuus niin AI tulee olemaan ihan varmaan jokaisessa niiden ideassa mukana.Tai siis kauppamiesten ideoissa. Eihän noilla omia ole.#Tulevaisuus

(DIR) Post #AhUUQbY5H8zkTb9XGq by jonossaseuraava@post.ebin.club
       2024-05-02T17:45:43.702203Z

0 likes, 0 repeats

@husku

(DIR) Post #AhUUQcCUqtJyUw3oGG by husku@eliitin-some.fi
       2024-05-02T17:48:23Z

0 likes, 0 repeats

@jonossaseuraava Mistä hitosta sä revit noi kaikki sun videot mitä aina laitat.On ihan huippista kamaa.

(DIR) Post #AhUUQcWLf5CVUVLfCi by jonossaseuraava@post.ebin.club
       2024-05-02T17:51:43.774206Z

0 likes, 0 repeats

@husku Ihan juutuupista löytyy kun hakee "eräkoira ei vittu" ja eräkoira on yleissivistystäJuutuupista ylippäänsä suurimman osan

(DIR) Post #AhUUQcvAAp3AjSxTsm by husku@eliitin-some.fi
       2024-05-02T17:54:19Z

0 likes, 0 repeats

@jonossaseuraava Ah. no siis mulla ei oo yleissivistystä. Nuoruudessa opetellut lankapuhelinnumerot vie kaiken muistikapasiteetin. Muistan jopa faksinumeroita muutaman. Ah, sekä ip-osoitteita. Ja katuosoitteita. Hitto. Oispa sellanen kynä kuin mibissä, väläys vaan ja taas olis tilaa.Mutta, siks mä seuraankin sua et näen tämmöisiä kultahippuja (paskahippuja :jope: )

(DIR) Post #AhUUQdWNwQpAauNCts by jonossaseuraava@post.ebin.club
       2024-05-02T18:05:28.250650Z

0 likes, 1 repeats

@husku SMC oli kova meemi sillon kun olin lukiossa == se on yleissivistystä :blobbenis: https://www.youtube.com/watch?v=kn2VcdTsy-U