Post AdN0osmWT2SFJ32UXA by gaski@samenet.social
(DIR) More posts by gaski@samenet.social
(DIR) Post #AdN0osmWT2SFJ32UXA by gaski@samenet.social
2023-12-30T15:08:01Z
0 likes, 0 repeats
Æ så den her vederstyggeligheten på facebook og e egentlig imponert over at Israel-støtten nesten e det minst fornærmanes på bildet.(Skjermbilde stjålet fra facebook) (nu e det sikkert noen som dukke opp for å fortelle mæ at lutefisk&lefse e stolt tradisjonskost for søringer)
(DIR) Post #AdN0ouDr6tudm6ppmC by gaski@samenet.social
2023-12-31T10:15:51Z
0 likes, 0 repeats
Æ burde vel ha skjønt at æ endte opp med [potet]lefse&lutefiskdiskurs som svar på det her, men det e tross alt bedre enn en gruppe pro-Israelske folk, så æ får takke min skaper for det.(Mitt lutefiskstandpunkt e at det e helt greit at folk spis det, så lenge det finnes nokka anna æ kan spise.)
(DIR) Post #AdN0ouvoTT4fyROwIC by kjetil_kilhavn@snabelen.no
2023-12-31T13:42:14Z
0 likes, 0 repeats
@gaski Jeg var også skeptisk til lutefisk. Hadde hørt om dissende fisk, nesten geleaktig.Så ble jeg overtalt av en kollega til å smake det på et julebord der vi kunne velge hovedrett, og vi var på et sted kjent for sin lutefisk. Det er jo bare en utrolig god rett når den er tilberedt på riktig vis. Jeg tror ikke jeg kommer til å prøve å lage det selv noen gang, men spiser det gjerne på restaurant.Potetmos til... skeptisk.
(DIR) Post #AdN62IXcVL56jYHjDk by gaski@samenet.social
2023-12-31T14:40:40Z
0 likes, 0 repeats
@kjetil_kilhavn Æ har smakt, men torsk e i utgangspunktet ikke en fisk æ e særlig fan av, og så e det en del av tilbehøret som heller ikke e blant mine favoritter, så det e i det store og det hele ikke en fulltreffer – men om æ havna i en situasjon kor æ måtte spise det for å være høflig hadde æ gjort det, æ e da et voksent menneske 🤷🏼♀️