Post AbFUaeTaE1EMbC5Lg8 by tanketom@tutoteket.no
(DIR) More posts by tanketom@tutoteket.no
(DIR) Post #AbFUabeohnQxrAJmGu by tanketom@tutoteket.no
2023-10-24T07:18:27Z
0 likes, 0 repeats
Eg lurar på om det finst eit kart for kva #Finn.no kallar dei ulike delane av #Bergen. Det dei kallar Landås kunne ha vore delområda Landås-Sædalen og Fridalen-Slettebakken, men kuttet går ein eller anna stad i Fridalen (som som gir resten gruppert med Bergen Sentrum av Finn), og har heller ikkje med heile Sædalen (som blir Fana i Finn sitt kart).
(DIR) Post #AbFUacYpLYEkesWVZg by tanketom@tutoteket.no
2023-10-28T13:34:52Z
0 likes, 0 repeats
Fordi eg ligg sjuk utan anna enn soving og hydrering på planen har eg plotta ca korleis #Finn deler #Bergen.Laksevåg er blitt marknadsføringsfrasen "Bergen vest" og Årstad er delt i to mellom dei attraktive områda Landås og Bergen sentrum.Finn seier at inndelinga kjem frå #Norkart – så eg har spurt Norkart om det stemmer.Eg spekulerer jo eigentleg at inndelinga er ein måte å sleppe å bruke namn assosiert med låge levekårsområder. Men eg trur ikkje nokon kjem til å seie det høgt.
(DIR) Post #AbFUadNsHl4PDCPH8q by cbt@snabelen.no
2023-10-28T16:21:16Z
0 likes, 0 repeats
@tanketom det er ikke mulig at dette er naturlige geografiske inndelinger av Bergen kommune av diverse praktiske grunner, også har det seg sånn at disse geografiske områdene også sammenfaller med økonomiske inndelinger av byen?Byer har jo en tendens til å organisere seg sånn, selv om tendensen er bare en tendens og ikke et klart skille.Det skjer ofte at folk lager den vondeste tolkningen av noe. Og noen ganger er det jo sant. Men denne typen vinkling pleier ikke å være realiteten.
(DIR) Post #AbFUaeTaE1EMbC5Lg8 by tanketom@tutoteket.no
2023-10-28T16:38:23Z
0 likes, 0 repeats
@cbt Grensene til Finn går altså ikkje langs nokre økonomiske grenser. Den eine eg nemnde har fått endra namn, den andre er delt i to, tilsynelatande på tilfeldig stad. Om det finst ein god grunn til å dele den der dei har gjort, så er det jo nettopp det eg er nysgjerrig på :)
(DIR) Post #AbFUafEjOiwcxQ90AS by kjetil_kilhavn@snabelen.no
2023-10-29T02:53:54Z
0 likes, 0 repeats
@tanketom @cbt Postnummer?