Post AaS6DFzGzIFLPCBDqi by Critico_entropico@paquita.masto.host
 (DIR) More posts by Critico_entropico@paquita.masto.host
 (DIR) Post #AaRwS3rRM946b9w9HU by Krisss@mastodon.nl
       2023-10-05T05:10:32Z

0 likes, 0 repeats

Goodmorning folks! I hope everyone is doing ok, and that you all  wake up feeling ready for the day! And remember, thursday means it's almost weekend πŸ˜‰Life has been throwing quite some challenges at me lately. But all in all I doing fine. Trying to make wise decisions, and keeping a close check on my mental wellbeing. And at times like these I once realise how thankful I am for being able to post art on Mastodon. I enjoy it so very much and it also calmess my mind πŸ™Have a great day all!

(DIR) Post #AaS6DFzGzIFLPCBDqi by Critico_entropico@paquita.masto.host
       2023-10-05T06:59:52Z

0 likes, 0 repeats

@Krisss Hello. I hope you are well and I wish that you keep sharing great pieces of art like the ones you usually bring here. You make my timeline more beautiful 😊

(DIR) Post #AaSDM1EgSoU9zwN4gy by Krisss@mastodon.nl
       2023-10-05T08:19:55Z

0 likes, 0 repeats

@Critico_entropico Thank you so muçh for your lovely message!  🌷🌷

(DIR) Post #AaZA4Yv5LXHnnqApqC by ZuilenV@mastonederland.nl
       2023-10-08T16:46:07Z

0 likes, 0 repeats

@Krisss hou je taai,hoop snel weer meer kunst te zien van je. Realiseerde me net dat ik je toots miste. Stuur je πŸ€πŸ€

(DIR) Post #AajgQfsV8KlNHMBHyC by Krisss@mastodon.nl
       2023-10-13T18:35:49Z

0 likes, 0 repeats

@ZuilenV Hey hey, besloot dat het hoog tijd was maar weer eens even in te loggen hier! Nog steeds erg druk, met verschillende dingen, die op verschillende dingen veel energie vragen, met als gevolg dat ik erg moe ben momenteel. Zo moe dat zelf het scrollen naar kunst even te zwaar is, laat staan het opstellen van een ALTtext daarbij. Maar, druk is even enigzins van de ketel nu. Aankomende weekend hopelijk veel slapen, weinig doen, en even bijtanken 😊

(DIR) Post #Aajjk1EgFY2espTGXw by ZuilenV@mastonederland.nl
       2023-10-13T19:12:54Z

0 likes, 0 repeats

@Krisss lief dat je een bericht stuurt! Hou je taai, ik wacht rustig af. Hoop dat je meer tijd en vooral rust krijgt/ vindt πŸ™‚ πŸ€πŸž

(DIR) Post #AaljtyxxvoWx3YK7jU by Krisss@mastodon.nl
       2023-10-14T18:24:08Z

0 likes, 0 repeats

@ZuilenV Thanks! Ja het is deels dat veel dingen nou even op een bepaald moment moesten, in heel korte tijd. En dat was dus afgelopen week. En daardoor dus nu ontzettend moe. Maar afgelopen nacht 11 uur geslapen, vandaag vooral lekker niks gedaan, en hopelijk aankomende nacht weer behoorlijk wat uurtjes pakken! En ook zondag van plan vooral heel veel niks te doen. En maandag en dinsdag gelukkig ook vrij rustige dagen. Dus ik hoop dat ik tegen die tijd weer een stuk beter in mijn energie zit! πŸ™

(DIR) Post #AaljznvHu1t8XmqaB6 by ZuilenV@mastonederland.nl
       2023-10-14T18:25:10Z

0 likes, 0 repeats

@Krisss πŸ‘πŸΌπŸ’ͺπŸ»πŸ€ komt bads goed, als ik het zo lees.

(DIR) Post #Aan9QcC9z9PcVmr1ZA by Krisss@mastodon.nl
       2023-10-15T10:44:53Z

0 likes, 0 repeats

@ZuilenV We doen er alles aan iig! πŸ‘En sommige omstandigheden daar heb ik geen invloed op, anders dat er op een zo verstandig mogelijke manier mee te dealen πŸ€·πŸ»β€β™€οΈ