Post AXt6faCyDl5J9d6yJM by marmarka@mastodon.eus
(DIR) More posts by marmarka@mastodon.eus
(DIR) Post #AXt6faCyDl5J9d6yJM by marmarka@mastodon.eus
2023-07-20T11:40:06Z
0 likes, 0 repeats
a ver a ver a ver ..... hau norbaitek ondo azaldu behar dit......nik uste nuen zergatik "porque" zela .... baina orain konturatu naiz zerga impuesto dela .....gure antzinezko hitza galderak zuzenak egiteko literalki "desde el impuesto" itzultzen da....argi dago euskaldunen artean zerga ezartzeak galdera pilo bat eragin zituelaXXDDDDDD
(DIR) Post #AXt6fbbp0qYdUzkKga by porru@mastodon.eus
2023-07-20T12:15:16Z
0 likes, 0 repeats
@marmarka pentsatzet txantxa dala jejejeBaño ez bada, eztet uste zerga-tik datorrenik zergatik. Zentzu guztia daka zer-gatik izatea, beste hizkeretan zeatik esatealako ta zea≠zerga
(DIR) Post #AXt6fcUliYVgFPSDKa by aldatsa@mastodon.eus
2023-07-20T12:57:42Z
0 likes, 0 repeats
@porru @marmarka Esango nuke zergatik = zer + gatik atzizkia dela. Eta zeatik = ze(r) + (g)atik.
(DIR) Post #AXt6fd8TKwGkEY1vDU by bixardune@mastodon.eus
2023-07-20T14:05:53Z
0 likes, 0 repeats
@aldatsa @porru @marmarka Ba, #offtopic hau barkatu zein ez, jakin beza Masto Herriak: galizieraz igelari 'sapoconcho' esaten zaio.Eta niri marbiyosue iruditzen zait. Eta arrasti on pasa. #AdosBanoa
(DIR) Post #AXtPtcaQ4dUfiIUGaO by marmarka@mastodon.eus
2023-07-20T17:41:23Z
0 likes, 0 repeats
@bixardune @aldatsa @porru arrazoi osoa daukazue zer -gatik da... baina momentu batez euskal herrian aske zerga barik bizi genuen pentsatu dut XXD ta hortik aurrera beti galderak egiten .... milesker azaltzeagatik :D