Post AXlI79TvnKLAVK52FU by cbt@snabelen.no
 (DIR) More posts by cbt@snabelen.no
 (DIR) Post #AXlHbvve8OAlUe9pfE by thomasrost@oslo.town
       2023-07-16T19:21:55Z

0 likes, 0 repeats

Ok, tech-folk som har egne instanser, burde ikke noen sørge for en egen norsk instans av #BookWyrm? #lesekroken eller noe? @cmyrland @gauteweb @matt @fribygda @admin @cbt #boktut #bokelsker #bøker #Allheimen #NorsktTut https://mstdn.social/@feditips/110725175058607622

(DIR) Post #AXlHbwnWu3H4BlMreS by cbt@snabelen.no
       2023-07-16T19:24:21Z

0 likes, 0 repeats

@thomasrost @cmyrland @gauteweb @matt @fribygda @admin Jeg ser ikke helt poenget. Så fort Mastodon får grupper, burde fokuset være på disse gruppene. Tenermaskiner på engasjement er kortvarige, mens grupper kan leve lengre. Så kan man heller sende 'folk flest' til de store leverandørene.

(DIR) Post #AXlHbxk1Oa3v7AjZp2 by matt@oslo.town
       2023-07-16T19:30:47Z

0 likes, 0 repeats

@cbt @thomasrost Having more #ActivityPub services like this is fine. I don't really see Groups being the answer to everything....but I just wish that I didn't need to sign up for every new service with a new account.I see @pixelfed is soon launching (or has launched) authentication using your #Mastodon account - and that's great. More services should do that.Personally, I am terrible at reading books, so #BookWyrm isn't that interesting to me. @cmyrland @gauteweb @fribygda @admin

(DIR) Post #AXlI79TvnKLAVK52FU by cbt@snabelen.no
       2023-07-16T19:36:27Z

0 likes, 0 repeats

@matt Jeg tror det går fint jeg også. Men det får ikke min 'seal of approval', for det eneste jeg gir, er et falskt håp, hvor 90% av tiden, så vil instansen falle bort.Jeg tror å være sin egen leverandør gir mest mening staten, kommune, partier og noen type bedrifter.Men for folk flest så er det hele bygget på idéer som føles veldig bra, men funker veldig dårlig. Snabelen var til å få ting i gang. (1/2)@thomasrost @pixelfed @cmyrland @gauteweb @fribygda @admin