Post AVhlmZ089C1BWEJBcO by likeatant@mastodon.nu
 (DIR) More posts by likeatant@mastodon.nu
 (DIR) Post #AVhlmYKedOqDRau3yC by likeatant@mastodon.nu
       2023-05-16T04:21:20Z

0 likes, 0 repeats

Undrar nĂ€r jag duschade senast? đŸ€”I allt som hĂ€nder och trots att jag egentligen bara skrivit smĂ„ smĂ„ saker öppet, sĂ„ mĂ€rker jag hur folk sluter upp runt mig. Inbjudningar till bekantas och frĂ€mlingars hem. Telefonnummer skickas i dm ifall jag vill ringa. FrĂ„gor om hur jag mĂ„r.Jag Ă€r sĂ€mst pĂ„ att faktiskt.. anvĂ€nda sĂ„na erbjudanden, men det kĂ€nns Ă€ndĂ„ lite mindre ensamt dĂ„.Nu en ny dag, med nĂ€san ovanför vattenytan i sandlĂ„dan jag tydligen lever i.

(DIR) Post #AVhlmZ089C1BWEJBcO by likeatant@mastodon.nu
       2023-05-16T04:28:59Z

0 likes, 0 repeats

Jag fick förresten livets första panikĂ„ngest för ett par dagar sedan.Ångest med bröstsmĂ€rtor har jag haft nĂ€r jag varit under riktigt stor stress, men aldrig panik. FörrĂ€n nu.Fick hjĂ€lp av en av alla fantastiska lĂ€kare i dm, som sa vad jag skulle göra eftersom jag tappade konceptet helt. Förutom att jag kunde upprepa för mig sjĂ€lv ”jag kan andas det Ă€r bara Ă„ngest jag kommer inte dö, det Ă€r bara Ă„ngest”. Jag Ă€r min egen patient.

(DIR) Post #AVhlmZYA6fExDmEMfA by troed@masto.sangberg.se
       2023-05-16T07:05:49Z

0 likes, 0 repeats

@likeatant En dag i taget. Mer Àn halva jobbet Àr gjort bara i att veta att det Àr panikÄngest och inte "vad Àr fel pÄ mig".<3/panikÄngestöverlevare