Post AVB0cnjD8jvepPEMQS by valoisa@eliitin-some.fi
(DIR) More posts by valoisa@eliitin-some.fi
(DIR) Post #AVAynlwhuIh4ZreBVY by valoisa@eliitin-some.fi
2023-04-30T11:25:06Z
0 likes, 1 repeats
Aloitan sarjan jossa on 1-25000 toottia mielentilastani riippuen. Mitä tekisin muiden Mastodonttien kanssa jos en olisi täysin introvertti pelkuri.@rolle kävisin KEVYELLÄ hölkkälenkillä, juotais sen jälkeen vissyt, käytäis saunassa ja avannossa ja puhuttais NewRetroWaven parhaista biiseistä ja CSS:stä. Jotakin hyvää kasvisburgeria sit vielä päälle Mortonissa ja kuunneltais satamassa nuorison mekastusta.😁
(DIR) Post #AVAzBXR7VLFgWkCluq by rolle@mementomori.social
2023-04-30T11:30:24Z
0 likes, 0 repeats
@valoisa Oispa muuten mukava päivä moinen! :bunhdheart:Hämmentävää miten hyvin tiedät mut, en edes tajunnut että sulle on Jyväskylä tuttu (ootko täältä päin? 🙈)En olekaan hetkeen käynyt avannossa, vaikka täällä on ainakin kolme järveä kevyen käppäilyn päässä.
(DIR) Post #AVAzPxgygP8U0oV3ke by valoisa@eliitin-some.fi
2023-04-30T11:32:56Z
0 likes, 0 repeats
@rolle Mun äiti on syntynyt Jyväskylässä ja sen perhe asui siellä. Ja mä olen asunut lapsuuteni Mikkelissä ja 98 alkaen käynyt Jyväskylässä usein kun sitä kautta usein mentiin Mikkeliin ja takas. Ja vieläkin. Viime kesänä kun kävin Rovaniemellä mökillä, pysähdyin Mortoniin syömään. Ihan mielettömän hyvä hampurilainen.
(DIR) Post #AVAzWEdYayXKIqtJvU by rolle@mementomori.social
2023-04-30T11:34:11Z
0 likes, 0 repeats
@valoisa Ja siis allekirjoitan tuon introvertismin ja pelkuruuden aivan täysin! Muistan kun joskus kauan sitten Twitterin puolella heitin samankaltaisen ketjun ja sitten eikös ne perkeleet sanoneet että hei nyt järkätään miitti (case #RolleCon). Olin kauhuissani, mutta päätin tavata porukan. Sehän olikin ihan kivaa lopulta, mutta silloin vielä käytin alkoholia ja sen voimin uskalsin. En tiedä onnistuisiko nykyään enää moinen :blob_smile_sweat: Toisaalta kutkuttava ajatus, että Mastodon-introt kokoontuisivat yhteen omilla ehdoillaan, kun tietää että on turvallinen tila ja samat aaltopituudet. Mutta henkistä valmistautumista sekin vaatisi.
(DIR) Post #AVAzcu0Xh1JuLjp0am by valoisa@eliitin-some.fi
2023-04-30T11:35:21Z
0 likes, 0 repeats
@rolle Tää on mielikuvituksenakin jo hyvä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ohimennen moikkaaminenkin on aina vaihtoehto! Mutta ei paineita siitä. Tää on tällainen kunnioitusketju ensisijaisesti!
(DIR) Post #AVAzk46aY5yPh446eu by rolle@mementomori.social
2023-04-30T11:36:40Z
0 likes, 0 repeats
@valoisa Nice! Jyväskylä on kyllä kivasti kaiken välissä, tänne on helppo tulla. Morton on kyllä yksi Jyväskylän parhaita ruokapaikkoja ja ne käsintehdyt vegeböögät nammmm! Ja kesäisin se järvimaisema... Ei paremmasta väliä. Ja Lutakkoa parempaa keikkapaikkaa ei olekaan.Syntynyt täällä, asunut täällä aina ja ei tulisi mieleenkään muuttaa. Rantaraitin idylli, järvet ja sopiva koko on vaan jotain sellaista mitä muualta ei ole vielä löytynyt.
(DIR) Post #AVAzrOMvbknoZDCZ9s by rolle@mementomori.social
2023-04-30T11:37:55Z
0 likes, 0 repeats
@valoisa 🙏 Aivan huikee ketju jo nyt, kiitos. Innolla seuraan.
(DIR) Post #AVB0cnjD8jvepPEMQS by valoisa@eliitin-some.fi
2023-04-30T11:46:04Z
0 likes, 0 repeats
@rolle Laittelen tähän vähitellen ihmisiä lisää. Pitää kerrankin ihan miettiä mitä sanoo kenestäkin. 😁
(DIR) Post #AVB1ZALxBAfhnHBO7M by valoisa@eliitin-some.fi
2023-04-30T11:53:45Z
0 likes, 0 repeats
@AlderForrest @rolle Ah, sun kanssa joo! Auttaisit ensin vähän kotiautomatiikassa - sit mä näyttäisin mitä tiedän Docker-hommista. Pelattais retropelejä. Varmaan C64:llä ja Amigalla. Irtokarkkeja ja junalla Tuskaan. Kävin siellä joskus 2000-luvun alussa aika monestikin mut oliskin hyvä tsekata nykytarjonta!
(DIR) Post #AVB1ZAvP3N1nZDlhNA by rolle@mementomori.social
2023-04-30T11:57:05Z
0 likes, 0 repeats
@valoisa @AlderForrest Nämä kuulostaa kaikki hyvältä minunkin korvaan! :headbanging_parrot:
(DIR) Post #AVB43tN2ZMXA0cTD9c by milesizdead@spore.social
2023-04-30T12:25:02Z
0 likes, 0 repeats
@rolle @valoisa Olen käynyt Jyväskylässä vain kahdesti duunireissulla Nuori-päivillä, ja toottisi innoitti tulemaan sinne joskus siviilireissulle! Messupäivien aikana ei paljoa kerkeä Paviljongin ja hotellin lisäksi näkemään.