Post AUV7JtLdQdXwqSKVBw by perspiraattori@mstdn.social
(DIR) More posts by perspiraattori@mstdn.social
(DIR) Post #AUUE4oGaXmsvGLlTYu by rolle@mementomori.social
2023-04-09T20:24:43Z
0 likes, 0 repeats
Kokeilen uutta rytmiä huomisesta eteenpäin. On pakko päästä aamuisin lenkille. Tammi-helmi onnistui pitää tällainen ja joka aamu 6-7 juoksemassa 7 kertaa viikossa, mutta nyt maalis-huhti on huomaamatta livahtanut normirytmiini eli 00-02:sta 08-10. Silloin en ehdi/jaksa arkisin riittävän usein lenkille. Aamut on kivoja, jos vaan jäisi se 8h unta väliin. Aamut ei ole kivoja 4-6h unilla.Yritän järkeistää tätä todella, toivottavasti pysyvämmin ja pidempään tällä kertaa. Kronotyyppini haraa vastaan, mutta on pakko saada tämä pyörimään, muuten kärsin. Ping aamumies @perspiraattori.PS. SleepTown on kiva löytö, näyttää ihanan visuaalisesti milloin pitäisi olla nukkumassa. Olen jo nyt myöhässä...
(DIR) Post #AUV7JtLdQdXwqSKVBw by perspiraattori@mstdn.social
2023-04-10T06:43:44Z
0 likes, 0 repeats
@rolle tsemppiä muutokseen! Arkena 05:00 herääminen on parantanut omaa elämänlaatua huomattavasti. Aamut on hyvinvoinnin aikaa: kun päivän treeni on tehty, muut vasta heräävät. Se koukuttaa, ainakin minua.Läheskään aina ei tunnu hyvältä nousta niin aikaisin, mutta puolen vuoden jälkeen voin todeta, että kyse on vain vaikeasta asiasta, joka on saavutettavissa.Vaikeina aamuina motivoin itseäni David Gogginsilla: ”this is what we do, this is what we do now” 😄💪🫡 #liikunta #hyvinvointi #unirytmi
(DIR) Post #AUV8w1wq0BzSTZTs48 by rolle@mementomori.social
2023-04-10T07:01:51Z
0 likes, 0 repeats
@perspiraattori Mulla on ollut jopa puolen vuoden pituisia kausia, jolloin olen herännyt viimeistään kuudelta ja aamut on AINA perseestä, ihan aina :blob_smile_sweat2: Siinä ei mitkään quotet auta kun vituttaa kuin pientä oravaa, haha. Varmaan melkein sama kuin pakottaisi aamuvirkun valvomaan myöhään. Jos kronotyyppi haraa vastaan, niin se haraa.Eilen yritin mennä 23 maissa nukkumaan. Asetuin aloilleni 23:30, nukahdin älymaton mukaan siinä 01:30. Eli pari tuntia pyörimistä.Mutta pakko opetella taas ainakin hetkeksi tämä, jotta ehtii tehdä asioita yhteiskunnan normomuotin mukaan.