Post AUTq0HED2Y7EjnxQzw by katitlahtinen@mastodon.online
(DIR) More posts by katitlahtinen@mastodon.online
(DIR) Post #AUTodzPsU2FfAdDxdQ by magdalenahai@mstdn.social
2023-04-08T13:34:40Z
0 likes, 0 repeats
Mitähän tuolle Twitterin tilille nyt kannattaisi tehdä? En aio enää käyttää sitä, päätös sementoitui Muskin viimeisimmän pyllyilyn myötä, mutta en halua kenenkään myöskään ottavan mun handlea uudelleenkäyttöön, jos sekoilu jatkuu tai eskaloituu. Ilmeisesti tilin lukitseminen estäisi tän, mutta en kyllä jaksaisi lähteä siihen tilin tyhjentämisen ruljanssiinkaan enää. Oisko se vaan lukittava tällaisenaan ja jätettävä sinne hiljaa maatumaan ja unohtumaan? Saapi neuvoa. 😊
(DIR) Post #AUTodzyyNYKAvTdzKy by Sini74@piipitin.fi
2023-04-08T13:50:36Z
0 likes, 0 repeats
@magdalenahai Laita viesti että tänne ei enää tule päivityksiä, tule seuraamaan Mastodonissa ja jätä silleen? Näin itse tein.
(DIR) Post #AUToe0eRtLV90736zA by magdalenahai@mstdn.social
2023-04-08T13:56:52Z
0 likes, 0 repeats
@Sini74 mä olen näin tehnytkin, mutta käynyt siellä viestit tsekkaamassa ja siinä sivussa retweetannut jonkun kirjatägäyksen. Ehkä se ois vaan selkeintä deletoida tili, niin ihmisetkään ei yrittäisi sitä kautta tavoitella.🙄
(DIR) Post #AUToe18a5JbWVZ9Ax6 by anneleminen@mastodontti.fi
2023-04-08T14:03:10Z
0 likes, 0 repeats
@magdalenahai @Sini74 itse pistin karusti vaan deleteä mutta ymmärrän että ammatin kannalta se ei välttämättä kaikille ole vaihtoehto.
(DIR) Post #AUToe1i1xVxcHVjUCu by magdalenahai@mstdn.social
2023-04-08T14:21:05Z
0 likes, 0 repeats
@anneleminen @Sini74 joo lähinnä en tykkäisi siitä, että sinne ilmestyisi sitten joku Venäjän propagandaa suoltava kirjailija Hai sen jälkeen, kun olisin deletoinut oman tilin. En mä tiedä onko tää nyt millään tasolla varteenotettava pelko, mutta ei kiva ajatuksenkaan tasolla.
(DIR) Post #AUToe2MnVwZQJwo2ka by rolle@mementomori.social
2023-04-09T15:39:41Z
0 likes, 0 repeats
@magdalenahai Minä jätin ihan samasta syystä elämään sinne, vaikka en käytä. Viimeiseksi tweetiksi lisäsin viestin joka ohjaa tänne. Toinen syy on ne lukemattomat blogikirjoitukset, joissa tweettiäni on lainattu. Esteettisenä ihmisenä ja saavutettavuuden puolestapuhujana tuntuisi kamalalta jos tweettejä ei enää löytyisikään tai ne näyttäisivät upotuksina oudoilta. @anneleminen @Sini74
(DIR) Post #AUTq0HED2Y7EjnxQzw by katitlahtinen@mastodon.online
2023-04-09T15:54:57Z
0 likes, 0 repeats
@rolle @magdalenahai @anneleminen @Sini74 Mulla sama mietintä tänään. Jos/kun Musk haluaa tarjota paikan Putinille ja Kremlille, en halua olla osa kerhoa.Tiliä en halua poistaa, se on kuitenkin ollut kymmenen vuotta mulle iso osa työtä ja vapaa-aikaa, ja tilillä on historia. Vuorovaikutus sieltä katosi kyllä jo hyvän aikaa sitten.Konkreettisesti siirsin Mastodon sovelluksen puhelimen ekalle sivulle, Twitter siirtyi viimeiselle.
(DIR) Post #AUTrMXAyWjXQWYccEK by rolle@mementomori.social
2023-04-09T16:10:14Z
0 likes, 0 repeats
@katitlahtinen Appin poistin jo syksyllä. @magdalenahai @anneleminen @Sini74