Post AUFX2KaI3WprIECMNM by elitissi@eliitin-some.fi
 (DIR) More posts by elitissi@eliitin-some.fi
 (DIR) Post #AUFSL31T4fdgYe13Ng by paavokassi@zirk.us
       2023-04-02T17:14:55Z

0 likes, 1 repeats

Vihreiden 7,3 on kyllä kämmen naamaan. #vaalit2023

(DIR) Post #AUFVYGonOSqQyH5LW4 by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:26:09Z

0 likes, 0 repeats

@paavokassi @rolle vihreille tulee vaalihäviö ja ne voi vaan syyttää siitä itseään

(DIR) Post #AUFVYHz73agwaYv6Ei by elitissi@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:31:26Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofino @paavokassi @rolle mä olen jotenkin huonosti seurannut viimeaikoina puoluepolitiikkaa. Miten ne on mielestäsi sössineet? Itselleni tuli pudotus yllätyksenä.

(DIR) Post #AUFVYIeEahaKe69wKe by Evilpupu@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:41:03Z

0 likes, 0 repeats

@elitissi lähinnä olemalla hallituksessa, se on aina myrkkyä vihreille. Oon henk. Koht. Vähän kyllästynyt vihreille vinoiluun. @vittorio_fossofino @paavokassi @rolle

(DIR) Post #AUFVYJJ098C8gXEUsK by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:45:31Z

0 likes, 0 repeats

@Evilpupu @elitissi @paavokassi @rolle no vihreet on kokoomuksen puisto-osasto. Ei niillä ole mitään omaa sanomaa. Ne on onnistuneet tuhoamaan kaiken perinnön. Ja se on musta tosi surullista

(DIR) Post #AUFVYJkeUKJS4IAZyS by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:51:26Z

0 likes, 0 repeats

@Evilpupu @elitissi @paavokassi @rolle niiden ois pitänyt pitää selkeesti koko tätä luontokatoa ja ilmastomuutosta juttuna, mut ei! Ihan säälittävää

(DIR) Post #AUFVYKFqcLGZd2lUbA by Evilpupu@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:57:18Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofino @elitissi @paavokassi @rolleJätkä on kännissä 😄Kyllähän ne pitää. Hirveen vaikee on pärjätä sillä kulmalla. Tietty siis näissä meidän ympyröissä vois, mutta tuolla on aika paljon tota muuta jengiä.

(DIR) Post #AUFVYKuGC5aneNflaa by elitissi@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:59:20Z

0 likes, 1 repeats

@Evilpupu @vittorio_fossofino @paavokassi @rolle olisinpa kännissä kuin Vittorio

(DIR) Post #AUFVgsXD364SGMxqF6 by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:01:18Z

0 likes, 1 repeats

@Evilpupu @elitissi @paavokassi @rolle no oon kännissä 😅

(DIR) Post #AUFVwjglhmnZSfzr7I by eljas@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:02:45Z

0 likes, 1 repeats

@vittorio_fossofino @Evilpupu @elitissi @paavokassi @rolle ma en oo, juon vain yerba matéeta

(DIR) Post #AUFW3WhMOyQHCQVlzM by hanna@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:03:46Z

0 likes, 1 repeats

@eljas @vittorio_fossofino @Evilpupu @elitissi @paavokassi @rolle mä oon syöny suklaata niin paljon et oksettaa. Tai sit se on nää tulokset

(DIR) Post #AUFX2DZg7PBdYIrGwy by elitissi@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:44:31Z

0 likes, 0 repeats

@Evilpupu @vittorio_fossofino @paavokassi @rolle joo siis ei ollut tarkoitus vinoilla, olen aidosti häkeltynyt.

(DIR) Post #AUFX2HZ7HR77vicsd6 by Evilpupu@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:50:54Z

0 likes, 0 repeats

@elitissi Joo en mä sitä. Vihreillä on ihan ansaitusti silleen hard-mode kun nykyään pyrkivät pitämään ympäristöasioita tapetilla, mutta työhön ja työllisyyteen ja valtion velkaan perustuvassa poliittisessa diskursissa, no, ketä kiinnostaa? Kyllä ne vihreiden teemat niiden omassa viestinnässä näkyy, mut hankala sitä ääntä on sieltä ulos saada. Eikä sitä kukaan sinne mene kattoo, jos vihreä liike ei muuten kiinnosta. Demokratia tappaa, ei voi mitään. @vittorio_fossofino @paavokassi @rolle

(DIR) Post #AUFX2KaI3WprIECMNM by elitissi@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:57:02Z

0 likes, 0 repeats

@Evilpupu @vittorio_fossofino @paavokassi @rolle Nythän eniten tapetilla on olleet pandemia, sota ja energiakriisi. Ehkä ollut vaikea puskea siitä läpi, vaikka ympäristökriisi olisi tosiasiassa kuinka relevantti tän kaiken kannalta? Harmillista. Vaikka ei oma puolueeni, vaikea olla tulkitsematta että kiinnostus ympäristöasioita kohtaan on vähentynyt.

(DIR) Post #AUFX2LBrnotRAlmMwi by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:00:46Z

0 likes, 0 repeats

@elitissi @Evilpupu @paavokassi @rolle mutta vihreät epäonnistuivat ihan surkeasti tässä!

(DIR) Post #AUFX2LlfehX6xoWxkm by Evilpupu@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:05:27Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofinoTää on silleen helppo heitto kyllä :blobcatjoy:  hashtag rähinäkänni 😄Ottaen huomioon miten vähän tuo maailman tuhoutuminen kiinnostaa globaalisti, niin aika optimistista ois olettaa että se jostain syystä Suomessa kiinnostais enemmän, vaikka siis tekis mitä. Noin muutenkin se on aika vaikea vaaliteema, että nyt pitäs kurjistaa että selvittäis, kun muut lähinnä ajaa omaa eturyhmäänsä paremmaksi toisten kustannuksella.  @elitissi @paavokassi @rolle

(DIR) Post #AUFX2LqdMFVFDCqvUO by Evilpupu@eliitin-some.fi
       2023-04-02T17:54:50Z

0 likes, 0 repeats

@elitissi @vittorio_fossofino @paavokassi @rolleJa se viime vuosien lyhyt suosio on kyl ollut miusta semmoinen pieni protesti-anomalia. Tai sit asiat oli viime vaaleissa jotenkin poikkeuksellisen hyvin, en ees muista :blobcatjoy:Suomalaisessa demokratiassa on syvällä EK vs. Ammattiliitot. Tosi vaikea operoida siellä ilman selkeää asemoitumista tuolla akselilla.

(DIR) Post #AUFX2MMtQJJ6pFwgls by Evilpupu@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:10:35Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofino @elitissi @paavokassi @rolleMutta siis ihan päin helvettiä tämä meni. Mähän symppaan vihreitä tosiaan paljon, joskus olin puolueen jäsen.Mutta siinä ei siis oo mitään uutta että oon häviäjien puolella.

(DIR) Post #AUFX2MwhHBwmcIhHZw by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:11:53Z

0 likes, 0 repeats

@Evilpupu @elitissi @paavokassi @rolle no mäkin oon äänestänyt vihreitä lähes aina

(DIR) Post #AUFX2Na2utQGaL6hua by rolle@mementomori.social
       2023-04-02T18:16:28Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofino Sama täällä. Tänä vuonna ensimmäinen vuosi vuosiin kun en äänestänyt heitä ja kattokaa mitä kävi... @Evilpupu @elitissi @paavokassi

(DIR) Post #AUFXFfj4lMFgcxfYO0 by Evilpupu@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:18:54Z

0 likes, 0 repeats

@rolle @vittorio_fossofino @elitissi @paavokassiTäähän se on. Jengi ei äänestä vihreitä ja sit huutaa netissä että miten huonosti niillä menee.Mutta siis ihan normaalia tää on meikäläisissä vaaleissa, vihreiden bäshäyksineen kaikkineen.Paluu normaaliin.

(DIR) Post #AUFXGY7kVq4fL7d1LE by kallekn@mastodonsweden.se
       2023-04-02T18:19:06Z

0 likes, 0 repeats

@rolleSinun vika! 😡@vittorio_fossofino @Evilpupu @elitissi @paavokassi

(DIR) Post #AUFXQfDmymSSFQHCIy by rolle@mementomori.social
       2023-04-02T18:20:51Z

0 likes, 0 repeats

@Evilpupu Unohdit tästä sen puolen, että olen varmaan 10 vuotta äänestänyt heitä 💚 Enkä henk. koht. ole koskaan heitä bäshännyt. @vittorio_fossofino @elitissi @paavokassi

(DIR) Post #AUFXri6KNfvwzugQ08 by Evilpupu@eliitin-some.fi
       2023-04-02T18:25:48Z

0 likes, 0 repeats

@rolle Joo, sori, en tarkoittanut tätä henkilökohtaisesti. Toveri @vittorio_fossofino hoitaa sen puolen esimerkillisesti ja tehokkaasti :blobcatgiggle: Itsehän kritisoin vihreitä kyllä silloin kun on syytä. Oisin kyl toivonut että sinne 8% ois päässyt, mutta tää tulee olemaan vielä huonompi tulos. Merkittävää tulosta näistä vaaleista ei ois voinut saada mitenkään.  @elitissi @paavokassi