Post AU0hssWrdEBKZTRTUm by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
 (DIR) More posts by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
 (DIR) Post #AU0UVdjz9KyMdpAUXA by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T12:07:32Z

0 likes, 0 repeats

Ainakin Turis, Annukka Meronen ja SartamaV voisivat kyllä tulla Mastodoniin. Onko sellaisia, joiden juttuja kaipailet lintusomesta? #TwitterFi #MastodonFi #SomeFi

(DIR) Post #AU0UaBY1OixieNjv2O by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T12:08:22Z

0 likes, 0 repeats

LauraEmilialt, Nazzeus, jne...

(DIR) Post #AU0WKeTyFebDfGZ8t6 by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T12:27:58Z

0 likes, 0 repeats

@rolle Annukkaa kyllä on ikävä. Se positiivisuus ❤️ Dimmua myös, hän on mastodonissa muttei kuitenkaan ole. Sitten oli yksi Anna, apua, olen unohtanut loppunimen! Anna af...? Häntä on ikävä myös.

(DIR) Post #AU0WRZ1mvhxam5gC1I by tsaaritar@mastodo.fi
       2023-03-26T12:29:11Z

0 likes, 0 repeats

@rolle Pöhkölän Heliä.

(DIR) Post #AU0ZqtOUe56L2d4KQK by osma@sigmoid.social
       2023-03-26T13:07:23Z

0 likes, 0 repeats

@rolleEikös näitä visertäjiä pysty melko vaivattomasti seuraamaan tälläkin puolen bird.makeup'in avulla? Ei se tietenkään ihan sama ole, mutta kehuja olen kuullut. En ole itse käyttänyt.

(DIR) Post #AU0a5qxzx7JDrBoGxs by lari@suomi.social
       2023-03-26T13:10:06Z

0 likes, 1 repeats

@rolle Pitäisikö meidän suomalaisten mastodonttaajien tehdä sellainen kaunis yhteinen kutsukirje suomalaisille twiittaajille liittyä mukaan tälle somen paremmalle puolelle?Moni on käynyt katsomassa, mutta kun ei ole samalla tavalla heti autetusti avautunut kuin Twitterissä, niin jättänyt tutustumisensa siihen.

(DIR) Post #AU0a7X0l7LJQXrtwhs by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T13:10:28Z

0 likes, 0 repeats

@osma Joo, olen käyttänyt sitä, mutta pari ongelmaa:1) Välillä synccaa aika isollakin viiveellä postaukset 2) Iso osa instansseista on blokannut kaikki birdbotit, joten ainakaan omat boostit ei näy monelle"Omaksi iloksi" ihan riittävä työkalu.

(DIR) Post #AU0bPJtMjVor1VUOUy by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T13:24:48Z

0 likes, 0 repeats

@lari Heh. Voisi olla että tulisi vain vihapostia, Twitter kun on uusi Ylilauta.Olen siis oikeasti kuullut useammalta eri visertäjältä, että Mastodon ei ole tarpeeksi räävitön, eli on liian asiallinen tai ylimielinen tms. Kertoo kaiken oleellisen, jos asenne on tämä.

(DIR) Post #AU0cG2DZAxlZYW4fhI by MattiUkki@mastodo.fi
       2023-03-26T13:27:29Z

0 likes, 1 repeats

@lari @rolle Juuri tuota on moni valitellut, kun tämä on sekava ja vaikea ainakin alussa. Moni twitteristi teki tilin tänne vuoden lopussa, mutta ei oo tänä vuonna ollu niissä mitään toimintaa. Lisäksi tavallisen Suomalaisen höpinät ei juuri uppoo täällä, toisin kuin Twitterissä.

(DIR) Post #AU0cK4qXLRU6rmEK9I by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T13:35:06Z

0 likes, 0 repeats

@MattiUkki Suomalaisia on niin vähän täällä, vähän kuin Twitterissä ekat 10 vuotta. @lari

(DIR) Post #AU0gKnyBybUqdBPgYK by TonyNyberg@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:19:57Z

0 likes, 0 repeats

@rolle En mä oikein enää kaipaa sieltä ketään. Ne jäi sinne. Jos joku kiva sieltä joskus ilmaantuu tänne, niin varmaankin ilahdun. Mutta en kaipaa.

(DIR) Post #AU0hhO7OMGkT4I34wS by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:35:16Z

0 likes, 1 repeats

@rolle @lari Olen huomannut myös että ihan hyvätkin tyypit ovat tylsistyneet täällä koska ei synny tarpeeksi vastakkainasettelua tai jopa riitaa. Jos sellaista hakee niin ehkä Twitter on silloin antoisampi paikka. Minä en, huh. Twitterissä itsestänikin nousi huonompia puolia esiin joita en missään nimessä halua ruokkia.

(DIR) Post #AU0hssWrdEBKZTRTUm by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:37:16Z

0 likes, 0 repeats

@rolle Anna af Ursin! Nyt muistin koko nimen. Hän voisi tulla tänne.

(DIR) Post #AU0htYu25TfbzUbZRI by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:29:51Z

0 likes, 0 repeats

@TonyNyberg @rolle sama! Mä en kaipaa ketään sieltä enää

(DIR) Post #AU0htZbHUgGU9cq6qm by antti404@hypercube.masto.host
       2023-03-26T14:33:51Z

0 likes, 1 repeats

@vittorio_fossofino @TonyNyberg @rolle mä siltasin itselleni pari vasemmistopoliitikkoa joiden viestinnän haluun kuulla mutta yksisuuntainen seuranta riittää hyvin. yksityishenkilöitä ei oo jäänyt millekään aktiiviselle kaipauslistalle, frendeihin pidän yhteyttä signalissa ym ja asiajengi ilmestyy tänne ennen pitkää kyllä jos ei vielä ole 🤗

(DIR) Post #AU0hwAHK62xoULjwau by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T14:37:59Z

0 likes, 0 repeats

@KarjalaisenHoo @lari Jep, totta.Kiireisinä päivinä kaipaa jotain "algoritmia" joka poimisi hyviä postauksia, se on ainoa mikä saa kurkkimaan esim. Redditin puolelle.Mutta kyllä täältä enimmäkseen saa sen mitä hakeekin somesta. Ei tartte muuta.

(DIR) Post #AU0ilZBVFuy4VCWnUO by MattiUkki@mastodo.fi
       2023-03-26T14:46:55Z

0 likes, 1 repeats

@KarjalaisenHoo @rolle @lari Jep, juuri tuo. Moni palanu Twitteriin, kun täällä ei päivitykset juurikaan saa mitään huomiota. Mä tein tilin Twitteriin viime Syyskuussa. Ekan vuorokauden aikana tuli enemmän seuraajia, mitä täällä nyt 4 viikon aikana. Muutoinhan ok, mutta välillä tuntuu typerältä päivittää, kun ei mitään vastakaikua, kommenttia ym. On käyny mielessä yksityistili Twitteriin...

(DIR) Post #AU0iqmCkH6smKaaqlk by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:48:12Z

0 likes, 0 repeats

@rolle @lari Tää on tosiaan mun ainoa some mitä enää käytän. Ja paras 😄

(DIR) Post #AU0jI3Q0NlFfXOnohs by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T14:53:10Z

0 likes, 0 repeats

@MattiUkki No, ei se noinkaan ehkä ole. Joka päivitys saa huomiota. Mutta jos seuraa muutamaa ihmistä, ei voi odttaa että huomiota tulisi. Se on kuin huutelisi kadulla, jolla ei ole kuin satunnaisia ohikulkijoita, Mastodon kun ei tuo nenän eteen päivityksiä kuten Twitter. Vain lähetyshetkellä tapahtuu, jos on tapahtuakseen.Minä huomasin että jossain siinä 1000 seuraajan kohdalla alkoi meininki muuttumaan.Täällä pitää seurata matalalla kynnyksellä kaikkia, jotta saa jotain iloa irti. Ei toimi sellainen varovaisesti seurailu kuten Twitterissä. Eri meininki, koska seuraajamäärillä ja seurattavien määrillä ei ole muuta tarkoitusta kuin lisätä sosiaalisuutta. #MastodonSuomi #MastoodnFi #TwitterFi@KarjalaisenHoo @lari

(DIR) Post #AU0jNlnIp0ECcAQQAS by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T14:54:11Z

0 likes, 0 repeats

@MattiUkki @KarjalaisenHoo @lari Mulla on jatkuvasti tällasta. Jos olen pari tuntia pois niin 80 ilmoitusta :blob_smile_sweat: Twitterissä ei ikinä moista, vaikka 7000+ seuraajaa. #MastodonFi #MastodonSuomi

(DIR) Post #AU0jOpnFRFOtJ6uJFI by lari@suomi.social
       2023-03-26T14:49:14Z

0 likes, 1 repeats

@MattiUkki Oma kokemukseni on ihan päinvastainen. Mulla on Twitterissä nelisentuhatta seuraajaa, täällä alle tuhat, mutta täällä tulee nykyisin paljon enemmän reaktioita ihan samoihin julkaisuihin. Olen aika monta kertaa tätä testannut, ja joka kerta sama juttu. Täällä on työläämpi päästä alkuun, siitä olen kyllä samaa mieltä. Mutta ei se montaa päivää minullakaan ottanut kun alkoi tämäkin vaikuttaa oikein eläväiseltä.@KarjalaisenHoo @rolle

(DIR) Post #AU0jPTLeNH5lz6Ipma by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:49:26Z

0 likes, 1 repeats

@MattiUkki @rolle @lari Ole kärsivällinen. Täällä kestää vähän pidempään 😊

(DIR) Post #AU0jiaogpbQYeK0G48 by MattiUkki@mastodo.fi
       2023-03-26T14:57:57Z

0 likes, 0 repeats

@rolle @KarjalaisenHoo @lari Mun noin 3-4 joka päiväistä Twiittiä sai joka ainoa aina vähintään 100-150 tykkäystä ja noin vöh 15 kommenttia. Samoja päivityksiä mitä teen nyt tänne. Mulla oli jonkinmoinen ennätys myös vuorokautisessa seuraaja määrässä ekan vuorokauden aikana.

(DIR) Post #AU0ju0zppt1X1uf9jU by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:56:12Z

0 likes, 0 repeats

@MattiUkki no mut sun päivityksiä on hauska lukea! Musta juuri tuommoinen oman elämän jakaminen on kiinnostavaa@KarjalaisenHoo @rolle @lari

(DIR) Post #AU0ju1jZ5rbTJk3g0m by MattiUkki@mastodo.fi
       2023-03-26T14:58:50Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofino @KarjalaisenHoo @rolle @lari Twitterissä nuo uppos, mut täällä ei.

(DIR) Post #AU0ju2IJ0hOP3UJQA4 by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T15:00:00Z

0 likes, 0 repeats

@MattiUkki Twitterissä on kymmeniä tuhansia suomalaisia. Täällä ehkä pari tuhatta, näistä kourallinen aktiivisia.Ottaa aikansa ennen kuin porukka innostuu...@vittorio_fossofino @KarjalaisenHoo @lari

(DIR) Post #AU0kB7AS91Ln5nmbRo by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:03:01Z

0 likes, 0 repeats

@rolle @MattiUkki @vittorio_fossofino @lari Suomalaiset ovat hitaasti lämpiävää sakkia 😄

(DIR) Post #AU0kDzRHKsZdzX1YO0 by miiakosonen@mastodontti.fi
       2023-03-26T15:03:38Z

0 likes, 0 repeats

@rolle @lari Twitter tosiaan on kohta Ylilauta - tänään ensimmäistä kertaa bongattu jopa ’Huutista’ 😆 kun erehdyin yhdistystilillä lukemaan yhtä keskusteluketjua.Yksittäisiä kivoja tyyppejä täällä on jo monta, tiedeväen osalta kaipaisin paljon laajempaa siirtymää Mastodoniin (ja edistän asiaa itsekin Tohtoriverkoston somekoulutuksessa 19.4.)Ymmärrän, että Twitter on opettanut ihmiset hakemaan reaktioita ja huomioita, mutta tutkijoiden on kyllä pystyttävä yhteisönä muuhunkin.

(DIR) Post #AU0kHCpG1KzsNWm0tE by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T15:04:13Z

0 likes, 0 repeats

@MattiUkki Njoo. Mutta on muutenkin vähän epäreilu asetelma:Some joka on kaupallinen miljoonabisnes + kymmeniä tuhansia aktiivisia suomalaisia + algoritmitvs.Some joka on vapaaehtoisvoimin pyöritettävä epäkaupallinen + joitakin satoja aktiiveja suomalaisia + ei algoritmeja.Täällä määrät eivät ole oleellisia esim. tykkäyksissä. Vain boostit merkitsee.@KarjalaisenHoo @lari

(DIR) Post #AU0kIUicypEEA8HqfA by hanna@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:50:57Z

0 likes, 1 repeats

@KarjalaisenHoo @rolle @lari tää oiski iha kiinnostava tietää et mis muissa someis täällä olevat tyypit on. Niitä kyselyitä on ollu monta et onko viel twitteris mut en oo nähny et ois kysytty et mis muissa

(DIR) Post #AU0kJ74EOx5X68gdc0 by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:01:53Z

0 likes, 1 repeats

@hanna @rolle @lari Kieltämättä olis. Mulla järjestys missä lopetin tilejä oli 1. FB (vuosia sitten) 2. Twitter (vuosia sitten) 3. Instagram (ei niin kauan sitten) 4. Twitter toisen kerran (palasin sinne silloin kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, lähdin kun Elon Musk osti sen ja tulin tänne). En laske viestipalveluja someiksi, siis Whatsapp, Signal, Telegram. Noista käytän vain Whatsappia koska kukaan läheiseni ei lähtenyt Signalia käyttämään.

(DIR) Post #AU0kbJji2MVLbQlgrw by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T15:07:52Z

0 likes, 0 repeats

@KarjalaisenHoo @hanna @lari Muut somet itselläni, jos Mastodonia ei lasketa:- Instagram (käytän satunnaisesti, ehkä joka toinen päivä)- Reddit (käytän päivittäin)Somet, joiden käytön olen henkisesti lopettanut, mutta täytyy olla esim. yrityksen takia tili:- Twitter (en lähetä omia päivityksiä)- LinkedIn (käytän kerran kahdessa viikossa bisnesjuttuihin)- Facebook (käytän vain firman sivun päivittelyyn)Muita palveluita ei ole enkä käytä.Pikaviestimet eivät tosiaan ole some, mutta niistä käytän ainoastaan Telegramia, Signalia ja IRCiä.

(DIR) Post #AU0kelrvtgEniuGHOi by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:04:23Z

0 likes, 1 repeats

@MattiUkki @rolle @lari Täällä on enemmän laatu kuin määrä jos multa kysytään 😄 Oli se aluksi outoa kun tulee tyyliin 2 "tykkäystä." Mutta mietin että miksi olen somessa, tykkäysten takiako? Niin en.

(DIR) Post #AU0kj3WADksRcQ7eOe by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:06:53Z

0 likes, 1 repeats

@MattiUkki @KarjalaisenHoo @rolle @lari no uppoo ne täälläkin, täällä on vain vähemmän ihmisiä

(DIR) Post #AU0l6ncmxkoTHEXj5U by Piia@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:13:28Z

0 likes, 1 repeats

@rolle Somessa on tarkotus olla sosiaalinen ja vuorovaikutuksessa,mutta välilä mietin,että tarviiko kaiken ja kaikkien saaha niitä kommentteja ja tykkäyksiä?Jos joku lukkee minun tuuttauksen,niin onhan seki jo huomattu,vaikken mie saa siitä tietoa.Mukavaa  on kommentoija,keskustella,saaha tykkäyksiä ja buustauksia,mutta sen olen huomannu,jos on ite aktiivinen,niin sitä huomiota saa herkemminVälilä tuntuu, ttä joilekki some on vaan sitä huomion hakemista varte@MattiUkki @KarjalaisenHoo @lari

(DIR) Post #AU0lGcGA4XZQvPdkrw by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-03-26T14:52:27Z

0 likes, 0 repeats

@KarjalaisenHoo @rolle @lari joo! Tän mäkin oon huomannut ja en myöskään kaipaa sitä yhtään. Mut sen takiahan twitter lienee niin suosittu 🤷‍♂️ suuri osa ihmisistä kaipaa sellaista kähinää

(DIR) Post #AU0lGcsRmCCAq9YKXo by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:08:30Z

0 likes, 0 repeats

@vittorio_fossofino @rolle @lari Tuntevat olevansa elossa? 😅 Se voi olla jonkunlainen addiktio sekin. Adrenaliinia ym erittyy, saa kicksejä kun "voittaa", saa sanottua nasevasti, toisen suuttumaan? Not my cup of tea.

(DIR) Post #AU0lGdTfXnyAhay3Yu by hanna@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:13:51Z

0 likes, 1 repeats

@KarjalaisenHoo @vittorio_fossofino @rolle @lari dopamiinikickseistä ne puhuu. Ja nimenomaan se koukuttaa. Varmaa sit vaikee siirtyy tänne lepposampaan someen. Must täältä vois ne vähäisetkin kihinät loppua ja voitas just juoda leppoisaa teetä vaa

(DIR) Post #AU0lMIXMJUTlUgOSXo by Piia@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:16:17Z

0 likes, 0 repeats

@rolle Atso, merimies Jussi, Jussi A., ja Nasse Setä tulee ainaki mieleen, joita kaipailen tänne.

(DIR) Post #AU0lNrlunSl53uwxCS by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T15:16:22Z

0 likes, 0 repeats

@Piia Hyvin sanottu. Itselleni kirjoittaminen on olemassaolemista. Ja se riittää. Kaikki muu on bonusta.@MattiUkki @KarjalaisenHoo @lari

(DIR) Post #AU0lfZLe2C9n8P6Th2 by BioHumanisti@mastodontti.fi
       2023-03-26T15:19:00Z

0 likes, 1 repeats

@KarjalaisenHoo @rolle @lari itse koen että täällä on kivempi osallistua keskusteluun juuri sen takia, että ei ole sellaista kauheaa rähinämeininkiä, jossa yritetään lähes nolata toinen.

(DIR) Post #AU0qPlJsFyd5OuYcHQ by vittorio_fossofino@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:26:47Z

0 likes, 1 repeats

@KarjalaisenHoo @MattiUkki @rolle @lari mulla sama! En mä täällä laske seuraajia tai tykkäyksiä yhtään. Se oli ihan tosi kuluttavaa twitterissä, kun jälkeenpäin miettii

(DIR) Post #AU0qQi2Xw2pFWFu6xk by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:31:50Z

0 likes, 1 repeats

@vittorio_fossofino @MattiUkki @rolle @lari Semmoseen voi jäädä koukkuunkin. Tai alkaa alitajuisesti ajatella että jos tulee tykkäyksiä, on hyvä ja jos ei, on huono. Uskoisin että nää vaikuttaa meihin paljon enemmän mitä uskoisimmekaan.

(DIR) Post #AU0qRjg5Kct0t7t4q0 by TonyNyberg@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:20:32Z

0 likes, 0 repeats

@hannaOon huomannut, että vähän stressaannun, jos poissaollessani on tullut noita ilmoituksia enemmän kuin kymmenen. Että ei tarvitsisi ihan niinkään aktiivista olla mulle. Tykkään leppoisasta somesta.@KarjalaisenHoo @vittorio_fossofino @rolle @lari

(DIR) Post #AU0qRkAvTxYYQmJhuS by biohumanisti@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:25:49Z

0 likes, 0 repeats

@TonyNyberg @hanna @KarjalaisenHoo @vittorio_fossofino @rolle @lari Minua twitterissä usein ahdisti se, että yhden puolihyvän vastaukseni jälkeen joku tyyppi alkoi seurata minua. Ajattelin aina että "nyt se kyllä pettyy, kun lukee mun tosi tylsiä ja tyhjänpäiväisiä juttuja". 😄

(DIR) Post #AU0qRkg7byVfzWucXA by hanna@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:34:37Z

0 likes, 0 repeats

@biohumanisti @TonyNyberg @KarjalaisenHoo @vittorio_fossofino @rolle @lari Sama! Ihan sama ajatus oli mulla ku joku alko seurata 😅Ja vaatii just vähä orientoitumista jos on monta ilmoitusta et ottaa vaa iisisti.

(DIR) Post #AU0qRlI3KwqptAeuem by KarjalaisenHoo@eliitin-some.fi
       2023-03-26T15:37:09Z

0 likes, 1 repeats

@hanna @biohumanisti @TonyNyberg @vittorio_fossofino @rolle @lari Muistan ku mun lapset vertaili jossain vaiheessa paljonko heillä on seuraajia. Kysyin että miksi se on hyvä että on paljon seuraajia. Kun mulle se ei ihan auennut 😄 Se on siis ihan ok, mut ei mulla Twitterissäkään hirveesti ollut. Pitkään oli jotain 100-130. Lähtiessä reilu 500 joka oli mulle ihan hurjan iso määrä.

(DIR) Post #AU0yGiV6ARZVgX0Npw by MattiUkki@mastodo.fi
       2023-03-26T15:34:19Z

0 likes, 0 repeats

@KarjalaisenHoo @vittorio_fossofino @rolle @lari TikTok on ainoa some, joka on koukuttanut🌞Poistuin sieltä, kun tuon itse tajusin. Siellä joku lenkkivideo sai 8 :sa minuutissa liki 1000 katselukertaa.

(DIR) Post #AU0yGjBHdbJdnMk4ae by lari@suomi.social
       2023-03-26T15:42:09Z

0 likes, 1 repeats

@MattiUkki Tästä oli jossain joku artikkelikin. TikTok tekee tarkoituksella tuota että yksittäiset videot saavat yllättäen valtavia katsojamääriä. Ovat todenneet, että kun tällaisia tulee käyttäjille satunnaisesti, käyttäjät nimenomaan alkavat uskoa omaan potentiaaliinsa sisällöntuottajina ja koukuttuvat alustaan. @KarjalaisenHoo @vittorio_fossofino @rolle

(DIR) Post #AU0yOwQoFzArCuv9xQ by MattiUkki@mastodo.fi
       2023-03-26T16:28:01Z

0 likes, 1 repeats

@KarjalaisenHoo @hanna @biohumanisti @TonyNyberg @vittorio_fossofino @rolle @lari Twitter alkoi toimia hiton hienosti 1000 :lla seuraajalla. Oli vipinää kivasti. Ongelmat alkoi 5000 seuraajan jälkeen🙃🌞

(DIR) Post #AU17lY47uiPZszALNQ by kallekn@mastodonsweden.se
       2023-03-26T19:27:21Z

0 likes, 0 repeats

@rolleHmmm, mistä saisi pari sataa seuraaja lisää 🤔Ja kun vielä kirjoitan useammalla kielellä, niin varmaan pitäisi olla vielä enemmän...@MattiUkki @KarjalaisenHoo @lari @karvjorm

(DIR) Post #AU17nekq11ovD69I00 by miiko@some.evvk.fi
       2023-03-26T19:27:48Z

0 likes, 1 repeats

@rolle Onneksi saatiin tänne @mikko, se on jo osittainen voitto ☝️

(DIR) Post #AU18wH6VPuU2Q5xPai by rolle@mementomori.social
       2023-03-26T19:40:33Z

0 likes, 0 repeats

@kallekn Ei niillä määrillä mitään väliä ole, mutta:- Tekemällä asioita- Jakamalla tekemiään asioita- Keskustelemalla ja osallistumalla keskusteluihin- Olemalla aktiivinen- Olemalla oma itsensä@MattiUkki @KarjalaisenHoo @lari @karvjorm

(DIR) Post #AU1HKksRAjV1LJYprU by jarilehtinen@mastodon.social
       2023-03-26T21:14:36Z

0 likes, 0 repeats

@rolle @MattiUkki @KarjalaisenHoo @lari Mulla toimii kyllä ihan kivasti vaikka vajaa sata seurattavaa. Sisältöä just passelisti kun tykkään katsoa melkein kaiken. Twitterissä tein samaa, n. 400 seurattavalla.

(DIR) Post #AU28RWWwCrqcRdcKki by karvjorm@mastodontti.fi
       2023-03-27T07:09:39Z

0 likes, 1 repeats

@rolle @kallekn @MattiUkki @KarjalaisenHoo @lari uusia seurattavia löytää, kun kaivaa esiin suomalaisen nimipäiväkalenterin ja alkaa käymään at+nimi-yhdistelmiä lävitse järjestelmällisesti. Tietysti esim. @Anna- ja @laura-nimistä joutuu vähän seulomaan, että löytyy suomalaiset Annat & Laurat jne :-)

(DIR) Post #AU2AF2IoxyjX82BgeW by kallekn@mastodonsweden.se
       2023-03-27T07:28:56Z

0 likes, 1 repeats

@karvjorm Suomalaisia seurattavia on jo aika mukavasti, ja seuraajiakin. :-) @rolle @MattiUkki @KarjalaisenHoo @lari @Anna

(DIR) Post #AU2AuDLwmnBLH2HjTE by MattiUkki@mastodo.fi
       2023-03-27T07:37:17Z

0 likes, 0 repeats

@rolle Onhan niitä muutamia, mutta enemmän on niitä, joiden juttuja ja asiantuntemusta joka asiasta en kaipaa😉🌞

(DIR) Post #AU2Bp6MxQKfi7WsqDQ by Hillo@lgbtqia.space
       2023-03-27T07:47:34Z

0 likes, 0 repeats

@rolleKaipaan joitakin ihmisiä ja mietin mitä heille kuuluu. Kun kuuli ihmisten elämästä melkein päivittäin, he tuntu ystäviltä.