Post ATv6KMq5PoH9ESrTd2 by squirrelmonkey@mstdn.social
 (DIR) More posts by squirrelmonkey@mstdn.social
 (DIR) Post #ATv5khtrdMYm7ucm3M by stux@mstdn.social
       2023-03-23T21:36:29Z

0 likes, 0 repeats

Sorry moet dit toch even kwijt..Het is een super goede kwestie dat kinderen op de basisschool leren waar hun 'seksuele' grenzen liggen en dat daar over wordt nagedachtEcht super mega schandalig hoe sommige mensen dit weer oppakken als 'kinderen sex leren'DIT IS NODIG met onze twisted maatschappij en dat komt door de VOLWASSENEN niet door de kidsNatuurlijk is het logisch dat een leraar hierover les geeft i.p.v 'een ome Henk' :facepalm: Small-mindedNL gaat weer door!

(DIR) Post #ATv5yuT3hjap9trJ5M by jorijn@toot.community
       2023-03-23T21:39:07Z

0 likes, 0 repeats

@stux rustig aan kerel, je brengt de Twitter mentaliteit naar Mastodon met dat ragen :)roeptoeters blijf je houden, ik ben als ouder super happy met dit thema.

(DIR) Post #ATv660ouU6Vot5SyES by stux@mstdn.social
       2023-03-23T21:40:24Z

0 likes, 0 repeats

@jorijn Al heb ik het gevoel dat de mening op Twitter juist aan de andere kant ligt :blobcatscared: Rage off :blobcatboopadorable:

(DIR) Post #ATv6Dy72R2weo4juQy by jorijn@toot.community
       2023-03-23T21:41:55Z

0 likes, 0 repeats

@stux oh dat verbaasd me dan weer.. entitlement is een vies virus, zorgt ervoor dat de roeptoeters blijven toeteren.. ignore en doorrrr 💪

(DIR) Post #ATv6KMq5PoH9ESrTd2 by squirrelmonkey@mstdn.social
       2023-03-23T21:43:02Z

0 likes, 0 repeats

@stux Ik erger mij vooral aan "het stond op Feesboek"-mensen, die hun mening compleet baseren op uit de duim gezogen verhalen of uit de context gerukte informatie.

(DIR) Post #ATv8fMNYWN9dnKedHc by justafrog@mstdn.social
       2023-03-23T22:09:18Z

0 likes, 0 repeats

@stux Volgens meerdere getuigen die ik hierover gehoord heb was het in 1950 al niet nodig om kinderen te vertellen wat een seks is.Wat ontbrak was enig benul over hoe je zwanger wordt, wat je daartegen kan doen en hoe je andere mensen niet oneerlijk behandelt.Dus ja, lijkt me wel nuttig om dit aan kinderen te vertellen, liefst voordat het niet meer hoeft omdat ze het al in de praktijk fout hebben laten gaan.

(DIR) Post #ATvuhREAGF5rD9Jnk0 by aafkepostma@mastodon.social
       2023-03-24T07:07:28Z

0 likes, 0 repeats

@stux ik zag van @chrisklomp71 ook een aardig  stuk hierover.

(DIR) Post #ATxVfxnAyErGCoGdNo by jwijnings@mastodon.nl
       2023-03-24T14:19:07Z

0 likes, 0 repeats

@stuxMijn dochter van 6 kreeg deze week in groep 3 op een -voor zover ik weet- prima op haar leeftijd aangepaste uitleg over hoe je aangeeft wat je wel en niet fijn vindt en hoe je daar bij een ander rekening mee houdt. Helemaal TOP.