Post ATEReNyDb4viWVXEci by evilham@chaos.social
 (DIR) More posts by evilham@chaos.social
 (DIR) Post #ATCW64AtcsmpOkAMt6 by paukokura@social.anartist.org
       2023-03-02T08:33:51Z

0 likes, 0 repeats

@marcelcosta @titi  el jitsi de guifinet / exo es pot utilitzar sense permís per a projectes afins?

(DIR) Post #ATCW64zaaPKtvxsqu0 by paukokura@social.anartist.org
       2023-03-02T08:37:50Z

0 likes, 0 repeats

@marcelcosta @titi Saps si és més / menys ràpid que el genèric? He llegit en alguna banda que el genèric utilitza AWS d'amazon però no se si és aquest el motiu principal per recomanar fer servir guifi amb els meus col·lectius.

(DIR) Post #ATCW65a6OeXjlCy0oa by marcelcosta@barcelona.social
       2023-03-02T09:29:45.976035Z

0 likes, 0 repeats

@paukokura Hola! Doncs no ho tinc clar. Si vols els hi ho podem preguntar...Pel que fa a la velocitat, a mi em va bé tot i que no he fet reunions amb molta gent. I sí, que les infraestructures depenguin d'Amazon és un motiu de preocupació important, en la meva opinió.

(DIR) Post #ATD0CPzHc082kbVqwC by paukokura@social.anartist.org
       2023-03-02T13:18:19Z

0 likes, 0 repeats

@marcelcosta A qui pregunto? En algun moment m'agradaria tenir-ne un (o millor encara el Talk integrat a nextcloud) per kokura.io però de moment és massa lio.

(DIR) Post #ATDEoZTy9nRSYqx996 by evilham@chaos.social
       2023-03-02T17:42:49Z

1 likes, 0 repeats

@titi ep! Gràcies pel ping. No és que sigui més vàlida l'opinió 🙈. En fin, el tema:La instància de Jitsi sota guifi.net, és operada (i pagada) per eXO.cat, com a bona participant de l'ecosistema.Això te diverses lectures: el server està a Barcelona (baix ping!), el mantenen gent propera (ehem, hola!) i en general funciona força bé!Ara, no hi ha garanties de servei, i en ser una associació sense ànim de lucre, el tema pasta sempre és delicat.@paukokura @marcelcosta

(DIR) Post #ATDEobBxniE9raXnMG by evilham@chaos.social
       2023-03-02T17:48:41Z

1 likes, 0 repeats

A nivell de servei: és una instància pública, tinc entès (i miraré que ho plasmem en algun lloc) que la intenció és justament que es faci servir localment i per entitats / persones "properes" (definir això seria complicat).Així que, a priori, si no heu de muntar una mega-festa, tot bé.Si és una cosa que us és útil i us és possible, la millor manera de contribuir és associant-vos a la eXO (3€/mes o 10€/mes modalitat contributiva)https://exo.cat/contribueix/@titi @paukokura @marcelcosta

(DIR) Post #ATEReNNLo9RIgAHn9s by evilham@chaos.social
       2023-03-02T17:52:11Z

0 likes, 0 repeats

També es poden fer donatius puntuals (a la eXO si us plau! info al mateix enllaç sota "Patrocinar") o per suposat implicar-se en el projecte i ajudar amb feina!I si voleu un jitsi sota domini personalitzat, també és possible a infra eXO, és un servei que s'està oferint ambdós des de la eXO directament i per alguna empresa sòcia que intenta donar el servei amb SLA.@titi @paukokura @marcelcosta

(DIR) Post #ATEReNyDb4viWVXEci by evilham@chaos.social
       2023-03-02T17:58:15Z

0 likes, 0 repeats

Ah! i si us voleu associar, m'aviseu abans i provem el nou procediment de sol·licitud d'associació que estem plantejant amb  @liberaformsEncara no l'hem acabat :-D, però tenir un alta nova seria bona motivació per fer-ho!@titi @paukokura @marcelcosta

(DIR) Post #ATEReOY1RxZOJYHpQm by paukokura@social.anartist.org
       2023-03-02T19:13:49Z

1 likes, 0 repeats

@evilham @liberaforms @titi @marcelcosta M'ha quedat claríssim. L'hem fet servir a La Utòpica (4 connectats) per fer una assemblea entre mallorca-menorca-eivissa. Ha anat perfecte. Ara els hi comentaré els motius d'haver fet servir guifi/exo i no el jitsi clàssic. I també posaré l'enllaç per donatius i més endavant, plantejaré un jitsi propi.

(DIR) Post #ATEReP7TK9vU5Us8ga by paukokura@social.anartist.org
       2023-03-02T19:14:41Z

1 likes, 0 repeats

@evilham @liberaforms @titi @marcelcosta I sigueu benvingudes a crear sinèrgies en aquest projecte d'àmbit balear!  https://lautopica.org/

(DIR) Post #ATEffySqnUBjM6VyVc by evilham@chaos.social
       2023-03-03T09:51:42Z

0 likes, 0 repeats

Idò! El web és preciós :-D com heu fet el procés d'arribar als continguts que hi surten i demès? Quan s'ajunten tants col·lectius és complicat >,<@paukokura @liberaforms @titi @marcelcosta

(DIR) Post #ATEffz6uOYENMLFxwm by paukokura@social.anartist.org
       2023-03-03T10:22:40Z

0 likes, 0 repeats

@evilham @liberaforms @titi @marcelcosta Sí que ho és! Un procés llarg (2020) que encara estem fent. L'organigrama intern és (resumint molt) sociocràtic.

(DIR) Post #ATEffzi8AA0NDmfgxs by marcelcosta@barcelona.social
       2023-03-03T10:26:30.522600Z

0 likes, 0 repeats

@paukokura @evilham @liberaforms @titi És molt bonic! Ara només falta que (com a mínim) hi aparegui el fedivers juntament amb la resta de xarxes privatives :P

(DIR) Post #ATGWI0opsf8SR9DWmO by paukokura@social.anartist.org
       2023-03-04T00:32:48Z

0 likes, 0 repeats

@marcelcosta @liberaforms @titi @evilham Que hi aparegui on?

(DIR) Post #ATGWI1StTjB6RNxWDY by paukokura@social.anartist.org
       2023-03-04T00:36:10Z

0 likes, 0 repeats

@marcelcosta @liberaforms @titi @evilham (Per cert, la imatge gràfica i web aquesta vegada no són meves, són dels coleguis de freepress.coop)

(DIR) Post #ATGWI21zNFFcCENXv6 by marcelcosta@barcelona.social
       2023-03-04T07:50:47.099367Z

0 likes, 0 repeats

@paukokura @liberaforms @titi @evilham Em refereixo a això :)

(DIR) Post #ATGWNIvvxVhm493pNg by marcelcosta@barcelona.social
       2023-03-04T07:51:45.092603Z

0 likes, 0 repeats

@paukokura @liberaforms @titi @evilham Em refereixo a això.

(DIR) Post #ATIXkJhDmHWhMVdUBc by evilham@chaos.social
       2023-03-04T13:17:09Z

1 likes, 0 repeats

Ep! Aprofitant aquesta interacció i que s'havia d'actualitzar el jitsi, hem afegit un petit missatge que desapareix uns segons després d'iniciar una reunió, i també surt a la pàgina principal.També es pot fer servir ara meet.exo.cat, que és la mateixa instància, però amb sales separades :-).Gràcies per mencionar-ho!@paukokura @liberaforms @titi @marcelcosta