Post AT4XWPSSK7dnrtbOc4 by bixardune@mastodon.eus
 (DIR) More posts by bixardune@mastodon.eus
 (DIR) Post #AT4Tg1OWFKTUJe5YUy by bixardune@mastodon.eus
       2023-02-26T12:25:03Z

0 likes, 0 repeats

@zital @joxe @txikillana Ba begira zelan gauzen #IRATIFILM ikustera joan ostean: eseri, zenbat gaztelania entzuten ari ginen komentau, filma hasi... eta lengua zerbantino ederreko bertsioa. Nik euskaraz grabatutako film bat ikusteko sarrerak erosi ditut, Euskal Herrian, omen, eta emanaldian ez zen 'V.O.S.E.' edo 'DOB' adierazten... Hain zaharra/baldarra naiz?

(DIR) Post #AT4UtqSdnG1WPlAj5M by joxe@mastodon.eus
       2023-02-26T12:38:45Z

0 likes, 0 repeats

@bixardune @zital @txikillana mila esker zinemari bide ofizialetik jakinarazteagatik. Zerbait eragin nahi badugu, horixe da bide bakarra.

(DIR) Post #AT4VgPQz4CmWmYYQ2C by irure@mastodon.eus
       2023-02-26T12:47:32Z

0 likes, 0 repeats

@bixardune @zital @joxe @txikillana Guk hurrengo asteburuan edo ikusteko asmoa dugu. Eta pixka bat galduta nabil (ez naiz asko informatu ere...). Zein aukera daude?- Bertsio originala azpititulatua (euskeraz eta gaztelaniaz)- Euskerara bikoiztua- Gaztelaniara bikoiztuaHorrela al da?

(DIR) Post #AT4WH2RXVfcABvHQh6 by joxe@mastodon.eus
       2023-02-26T12:54:09Z

0 likes, 0 repeats

@bixardune @zital @txikillana Nik momentuz email bat bidali dut Bilboko Golemera galdetuz euskara hutsezko paserik duten: golem.bilbao<a>golem.es.Bilatuko ditut inguruko beste aretoen emailak ere, ea...

(DIR) Post #AT4XWPSSK7dnrtbOc4 by bixardune@mastodon.eus
       2023-02-26T13:08:08Z

0 likes, 0 repeats

@joxe @zital @txikillana Paul laguna dut, galdetuko diot, baina argi gera dadila: honetan ez du inolako errurik, errua banatzaileena eta lana (beti bezala) euskal kontsumitzaileona da. Tamalez, hauek izango dira aukera bakarrak zikurrenik:

(DIR) Post #AT4XwzmHuSiY2dYVKC by joxe@mastodon.eus
       2023-02-26T13:12:57Z

0 likes, 0 repeats

@bixardune @zital @txikillana Jakina berak ez duela errurik, baina banatzaileek jakin behar dute euskara hutsezko bertsioak baduela publikorik... Haiei jakinarazi behar zaie. Nik oraintxe idatzi dut Bilboko Golem eta Cinesara. Bien erantzuna, berbera: 'sentitzen dugu baina euskarazkoa gaztelerazko azpitituluekin baino ez dugu eskaintzen'. Txarrena, hurrengo pausu lojikoa litzatekeela zinemara EZ joatea (eta aretoei jakinaraztea zergatia, noski). 🤔

(DIR) Post #AT4Y8ZXvGRqkA0MAcK by gontxatorre@mastodon.eus
       2023-02-26T13:15:02Z

0 likes, 0 repeats

@bixardune @joxe @zital @txikillana euskararen arnasgune batean bizi naiz, ustez, eta filma euskaraz gaztelaniazko azpitituluekin emango dute herriko aretoan.Euskaraz eta azpitituruk gabe izan arte, ez noa Irati ikustera.

(DIR) Post #AT4YBAF1nrOoY1kr1E by bixardune@mastodon.eus
       2023-02-26T13:15:31Z

0 likes, 0 repeats

@joxe @zital @txikillana Horrexegatik niotsun Paulek ez duela errurik, ni ere ondorio logiko berera iritsi nintekeelako. Ainsss... domeka lasaia nahi nik ba!

(DIR) Post #AT4fBZrvDkczi05iNc by joxe@mastodon.eus
       2023-02-26T14:34:01Z

0 likes, 0 repeats

@bixardune @zital @txikillana Bai ba, ta buruhaustea beti berdinon gainean 🙄🙄🙄