Post ASwmXpA4BlALvJSCci by mbergnordlie@samenet.social
(DIR) More posts by mbergnordlie@samenet.social
(DIR) Post #ASwmXiQTEN812A4hii by mbergnordlie@samenet.social
2023-02-22T12:27:29Z
0 likes, 1 repeats
Har jeg blitt intervjua av #Subjekt? Nei. Men det må du betale for å finne ut at jeg ikke har.De har tatt et facebookinnlegg og klipt fra det, og satt det bak betalingsmur.Har de lov? Ja. Men jeg ba dem om å ikke gjøre det når de tok kontakt. Jeg fortalte dem at de gjør dette mot min vilje.
(DIR) Post #ASwmXnaw0tTB440dE0 by mbergnordlie@samenet.social
2023-02-22T12:28:20Z
0 likes, 0 repeats
Grunnen er at #Subjekt ikke forvalter kommentarfeltet sitt rundt #samiske saker godt, og pakker saker som dette inn i en " #antiwoke "-pakke som jeg anser som konfliktskapende, overforenklende, og intellektuell latskap.
(DIR) Post #ASwmXpA4BlALvJSCci by mbergnordlie@samenet.social
2023-02-22T12:30:47Z
0 likes, 1 repeats
Men det jeg virkelig reagerer på er at du først får vite at dette ikke er et intervju, men saksing fra et gratis pg åpent fb-innlegg, når du har betalt.Er #Subjekt sin forretningsmodell å være en slags parasittisk betalingsmur for facebook?Anyhow, her er innlegget mitt i originalformat. Bigger, longer, & uncut.Og helt gratis.Objektivt bedre enn Subjekts versjon.https://m.facebook.com/story.php/?story_fbid=pfbid02YxqVQfhmR6jBm8BM9U62JXckMVqGFymTMsseWmF9e2ipJ2XzgXfMAPmJyFFukpT3l&id=740715401