Post ASiSk2TRng8TOGcwjY by kcseb@mstdn.social
 (DIR) More posts by kcseb@mstdn.social
 (DIR) Post #ASiQuDLe1dkS6ThZJY by stux@mstdn.social
       2023-02-15T21:10:04Z

0 likes, 0 repeats

Een verbod voor ambtenaren om #TikTok op hun werk phone geïnstalleerd te hebben! ✅ Het is een begin..TikTok is zoooo toxic, waren mensen maar wat bewuster hiervan. Zowel op mentale gezondheid als op technisch gebied is de app(en het bedrijf) een regelrecht DRAMA!Een profiel op TikTok moet je niet trots op zijn maar je voor schamen.. Sorry not sorry 🤷

(DIR) Post #ASiRlwZId0tPhQi0Ya by DaniEhm@mas.to
       2023-02-15T21:20:00Z

0 likes, 0 repeats

@stux I was on TikTok a couple of years ago as a consumer and it was fairly okay, but then as time went on it got worse and started showing me what it wanted to show me. It bothered me. I cleared cache, but still it was showing me stuff I did't want to see so I uninstalled. Good bye and so long.

(DIR) Post #ASiSPKyZoa6cgzJfzU by Martranslations@mastodon.social
       2023-02-15T21:27:04Z

0 likes, 0 repeats

@stux Waarom zou je je daarvoor moeten schamen. Er komt overal toxic shit voorbij, ook hier, en net als hier zijn er ook enorm leuke Tiktokkers van wie je wat kunt leren of gewoon grappig zijn. Filteren is een kunst, huh

(DIR) Post #ASiSk2TRng8TOGcwjY by kcseb@mstdn.social
       2023-02-15T21:30:50Z

0 likes, 0 repeats

@stux Ik ben nooit een fan geweest van het idee om software te verbieden. Maar TikTok heeft bewezen te worden gebruikt voor gemene dingen, van het schaden van kinderen tot het uitbuiten van individuen, intimidatiecampagnes en nog veel meer. Het is een walgelijke app die van het gezicht van het internet moet worden verwijderd. Ik weiger actief om video's te bekijken die aan mij zijn gekoppeld van goede vrienden als ze van TikTok komen. Ik weiger het in welke hoedanigheid dan ook te steunen.

(DIR) Post #ASiSzet7GBpwsC578S by stux@mstdn.social
       2023-02-15T21:33:38Z

0 likes, 0 repeats

@kcseb Het verbod geldt in dit geval alleen voor ambtenaren en voor heeeele goede redenen :blobspy:

(DIR) Post #ASiU45m7KufzNHUBaS by nuncio@mstdn.social
       2023-02-15T21:45:41Z

0 likes, 0 repeats

@stux Totally AGREE!

(DIR) Post #ASicp3gli4xQ9DtFz6 by Koetsie@mstdn.social
       2023-02-15T23:23:48Z

0 likes, 0 repeats

@stux Ze hadden het beter toktok kunnen noemen ...

(DIR) Post #ASj5Wbp7TGytBQLpvE by jurjen1973@mastodon.nl
       2023-02-16T04:45:26Z

0 likes, 0 repeats

@stux Volwassenen horen ook niet op TikTok. Dat is echt meer voor kinderen dan voor volwassenen en heel eerlijk; eigenlijk beter als het helemaal verdwijnt die grote flauwekul. Zijn ze nu helemaal getikt eh getokt?