Post AShjny3LgQYCtrv2Ho by josteinsn@fribygda.no
 (DIR) More posts by josteinsn@fribygda.no
 (DIR) Post #AShiUMdYTGwtOrwVDU by Sgaarder@snabelen.no
       2023-02-15T12:52:39Z

0 likes, 0 repeats

Det er skremmende mye oppmerksomhet rundt bildet til en såkalt influenser. Vedkommende tok en selfie sammen med en venninne, og denne venninnen hadde en pose med noe hvitt i den ene hånden. Denne venninnen har visst kobling til kongehuset via kronprinsessens eldste sønn. Såeh... av hensyn til menneskene i kongehuset er det på tide avvikle monarkiet, og la de kongelige få privatliv. #Norsktut #republikk #Monarki

(DIR) Post #AShjny3LgQYCtrv2Ho by josteinsn@fribygda.no
       2023-02-15T13:07:23Z

0 likes, 0 repeats

@Sgaarder så danby choi ble intervjuet i sakens anledning. Som… en venn av influenceren? Jeg har så mange spørsmål.

(DIR) Post #AShkqYLtnKUo0tOO5w by Sgaarder@snabelen.no
       2023-02-15T13:19:05Z

0 likes, 0 repeats

@josteinsn Nei, vær så snill... akkurat det viser hvor skrikende nødvendig det er å Nei, orker ikke kommentere den #PulverGateSaken. #MicDrop

(DIR) Post #AShksanDgvDWA78zAm by Sgaarder@snabelen.no
       2023-02-15T13:19:27Z

0 likes, 0 repeats

@josteinsn Nei, vær så snill... akkurat det viser hvor skrikende nødvendig det er å... Nei, orker ikke kommentere den #PulverGateSaken ytterligere. #MicDrop

(DIR) Post #AShzsG2kKuip7YhlAm by MaryPot@masto.ai
       2023-02-15T16:07:27Z

0 likes, 0 repeats

@Sgaarder @josteinsn Det var deg som postet den. Nå vil du ikke diskutere den?Sleng ut syltynne argumenter for å avskaffe kongehuset også forsøke med micdrop? Er du virkelig så usaklig, eller sov du bare dårlig i natt?

(DIR) Post #ASi1HPv8qjbKwshzaC by Sgaarder@snabelen.no
       2023-02-15T16:23:10Z

0 likes, 0 repeats

@MaryPot @josteinsn Jeg sov nok antageligvis bedre enn deg, siden jeg ser på hele denne saken som #NothingBurger, og enda en spiker i kista for hele ideen om monarki som en god idé. Noe mer enn dette kommer jeg ikke til å skrive.