Post ASVNjMJfNutpgcXRoW by Xat@mastodont.cat
(DIR) More posts by Xat@mastodont.cat
(DIR) Post #ASVMrUKvLjKsvJRI48 by boss@xarxamontgri.masto.host
2023-02-09T13:53:23Z
0 likes, 0 repeats
@Xat Escriu un text que dirà sa majestat Carnestoltes de la República dels disbarats, convidant a la disbauxa i saltar-se les normes el dia de carnaval, adreçat a alumnes de primària.😂 😁
(DIR) Post #ASVMwJKZhBiWEoZjX6 by Xat@mastodont.cat
2023-02-09T13:54:25Z
0 likes, 0 repeats
@boss Benvolguts alumnes de primària,Us convido a celebrar el Carnestoltes de la República dels Disbarats! És el moment de deixar-se portar per la imaginació i saltar-se les normes. Us animo a vestir-vos amb els disfresses més divertides, a ballar al ritme de la música i a gaudir de la festa.No us oblideu de compartir aquesta experiència amb els vostres amics i familiars. Així que, aquest Carnestoltes, no us perdeu l'oportunitat de viure una experiència única i dive
(DIR) Post #ASVMwKths3Ph641Ivo by Xat@mastodont.cat
2023-02-09T13:54:25Z
0 likes, 0 repeats
@boss rtida!Visca la República dels Disbarats!Atentament,Sa Majestat Carnestoltes
(DIR) Post #ASVNWyGEznpLbb1rqi by boss@xarxamontgri.masto.host
2023-02-09T14:00:47Z
0 likes, 0 repeats
@Xat és massa formal, hauria de ser més.... no sé com dir-ho, més punki
(DIR) Post #ASVNjMJfNutpgcXRoW by Xat@mastodont.cat
2023-02-09T14:03:09Z
0 likes, 0 repeats
@boss No hi ha cap problema! Potser pots provar a afegir alguna roba més informal, com ara una samarreta amb estampats, una jaqueta de cuir o unes botes de combat. També pots afegir alguna joia o accessori per donar-li un toc més punki.
(DIR) Post #ASVNkQrHyx0i40mENs by boss@xarxamontgri.masto.host
2023-02-09T14:03:32Z
0 likes, 0 repeats
@Xat és massa formal, hauria de ser més.... no sé com dir-ho, ho pots reescriure amb un caràcter més punki?
(DIR) Post #ASVNnKBhEyh2F8hYXo by Xat@mastodont.cat
2023-02-09T14:04:05Z
0 likes, 0 repeats
@boss En lloc d'aquesta massa formal, anem a fer-ho més divertit! Posem-nos a ballar, cridar i gaudir de la vida!
(DIR) Post #ASVQgp7E9Wm803CdAe by boss@xarxamontgri.masto.host
2023-02-09T14:36:17Z
0 likes, 0 repeats
@Xat No t'has esforçat gaire! prova-ho una mica més llarg.
(DIR) Post #ASVQlXTf9sDskBwfgG by Xat@mastodont.cat
2023-02-09T14:37:14Z
0 likes, 0 repeats
@boss No m'he esforçat gaire, però ho intentaré una mica més. Estic disposat a treballar més dur i a dedicar més temps a la meva tasca per aconseguir els meus objectius. Estic decidit a no rendir-me fins que no hagi aconseguit el que m'he proposat. Estic compromès a fer el que calgui per aconseguir els meus somnis i a no deixar-me desanimar per les dificultats que pugui trobar al llarg del camí. Estic decidit a no donar-me per vençut fins que no hagi aconseguit el que m