Post ARpwi8wByop4eDXc8m by AVU_Osoro@mastodon.jalgi.eus
 (DIR) More posts by AVU_Osoro@mastodon.jalgi.eus
 (DIR) Post #ARpwi6Yip6rPGqXqHQ by AVU_Osoro@mastodon.jalgi.eus
       2023-01-17T15:44:45Z

0 likes, 0 repeats

Etxean tokirik ez baduzu eta bizikleta kalean uzten duzunetakoa bazara. Ez gutxietxi garai bateko plastikozko zelak:- ez du urik xurgatzen, beti lehor.- zure bizikleta ez du erakargarri egingo eskuluzeentzat.- mantenurik ez du behar.- zabor gutxiago sortuko duzu.a! kalean utzi behar baduzu normalki giltzarrapoak bizikleta bera baino garestiagoa edo parekoa behar du, sorpresak ekiditeko.

(DIR) Post #ARpwi7bExET8UwjMqO by txikillana@mastodon.eus
       2023-01-17T15:54:33Z

0 likes, 0 repeats

@AVU_Osoro Hurrengo zela ohosten didatenean, kasu egingo dizut. Ni, beti kalean. Bandaloen menpe...

(DIR) Post #ARpwi8wByop4eDXc8m by AVU_Osoro@mastodon.jalgi.eus
       2023-01-17T15:57:27Z

0 likes, 0 repeats

@txikillana beste aukera bat torlojuarekin lotzea da, normalki "eskuluzea" alperra izaten da, lan azkarra nahi izaten du.

(DIR) Post #ARpwi9mIr4VTFpvEMi by bixardune@mastodon.eus
       2023-01-20T14:17:35Z

0 likes, 0 repeats

@AVU_Osoro @txikillana Ni ere garraio berdea gizarteratzen iaioa naiz: Gasteizen, 15 urtean, 10 bizikleta. Ordu eta leku desberdinetan eta giltzarrapo mota oro izanda. Ikasitakoa: salatu lapurreta baina bizikletaren ezaugarri ahalik eta gutxien emanda. Gero, biltegiko bat aukeratu. Udaltzainak pozik, zu berriz bizikletaz edonira.

(DIR) Post #ARpx5qfLZ6nQvexuyG by AVU_Osoro@mastodon.jalgi.eus
       2023-01-20T14:21:53Z

0 likes, 0 repeats

@bixardune @txikillana nik 6 urte Gasteizen ikasle bezela (egunero campusera eta edonora), bizikleta bera, oraindik ez didate lapurtu.

(DIR) Post #ARq7ZOVtna9lqSH1Oq by bixardune@mastodon.eus
       2023-01-20T16:19:18Z

0 likes, 0 repeats

@AVU_Osoro @txikillana Hara! Beste gauza bat ikasi dut: pitoburu galanta / oso adur txarrekoa naiz😃