Post ARCqmLX0ORDn08hJeS by ceskfreixas@mastodont.cat
(DIR) More posts by ceskfreixas@mastodont.cat
(DIR) Post #ARCqmLX0ORDn08hJeS by ceskfreixas@mastodont.cat
2023-01-01T17:26:21Z
0 likes, 0 repeats
Bon any 2023, estimats i estimades!Que aquesta nova volta a l'estrella grossa ens acosti una mica més a nosaltres, i que sigui l'empatia, la solidaritat i la protesta els valors que assenyalin el camí. Gràcies per acompanyar-me i deixar-vos acompanyar. Amb les paraules, amb els motius, amb les cançons. Gràcies, de tot cor.
(DIR) Post #ARCqmM1qXltKXn7wiu by ceskfreixas@mastodont.cat
2023-01-01T17:26:35Z
0 likes, 0 repeats
Ja sabeu que aquestes darreres setmanes he estat obrant en un nou habitatge. He posat els fonaments de la meva comunitat de mecenes a l'Aixeta, una estructura que, a partir d'ara, serà cabdal per entendre el funcionament d'aquesta proposta musical i cultural. Sempre m'he sentit molt còmode treballant des de l'autogestió, i el micromecenatge continuat, a través de les subscripcions mensuals, és una eina bonica per seguir ideant, creant i publicant.
(DIR) Post #ARCqmMVGmNQY12tRaK by ceskfreixas@mastodont.cat
2023-01-01T17:27:08Z
1 likes, 0 repeats
Per això us espero a https://ceskfreixas.aixeta.cat, on podreu fer-vos mecenes i gaudir de contingut exclusiu de forma periòdica! Ah, per cert! Com a regal de cap d'any i fins el 4 de gener, tinc un regal de benvinguda per als qui us feu nous mecenes!Bon any 2023! ✨