Post AQdOftOGVcoyNNimno by altaveu@mastodont.cat
(DIR) More posts by altaveu@mastodont.cat
(DIR) Post #AQdNPqri1u7lxPHTNI by altaveu@mastodont.cat
2022-12-15T14:40:57Z
0 likes, 0 repeats
Hola admin @spla i moderadors @dgil @ben. En dos videos que he publicat apareix l'advertència "Contingut sensible" i per això no és mostren les imatges a primera vista. Això pot fer que molts usuaris passin de llarg i no mirin el video.I no hi ha cap motiu per tal advertència. Un és d'una roda de premsa del Festival de Cannes:https://mastodont.cat/@altaveu/109474742848775820L'altre son declaracions del secretari general de l'ONU:https://mastodont.cat/@altaveu/109491784026694797Com i qui decideix que consti o no l'advertència? Gràcies!
(DIR) Post #AQdNPrl0iIMOiv9dZY by marcelcosta@barcelona.social
2022-12-15T14:53:25.573225Z
0 likes, 0 repeats
@altaveu @spla @dgil @ben Em sembla extrany que això es pugui control·la des de la moderació...Si em permets la pregunta mentre la resta ens aporta llum, has publicat d'alguna manera diferent? Suposo que no, perquè si fos així potser no ho preguntaries, però per assegurar.
(DIR) Post #AQdOftOGVcoyNNimno by altaveu@mastodont.cat
2022-12-15T15:01:31Z
0 likes, 0 repeats
@marcelcosta El video està publicat de manera estandard. Tu com els veus?Pot ser la configuació de l'ordinador/navegador? @splaHo he vist des d'un altre ordinador ke no és el meu, a Ràdio Les Planes, mentre enregistrava una tertúlia. Volia llegir les paraules d'Antonio Guterres i he entrat a Mastodont per buscar els videos i he vist ke hi apareixia el missatge "Contingut sensible" damunt un fotograma borrós del video.Des del meu ecsriptori no veig cap advertència als videos.@ben @dgil
(DIR) Post #AQdOftqcoBVRnKzR0S by marcelcosta@barcelona.social
2022-12-15T15:07:29.255226Z
0 likes, 0 repeats
@altaveu @ben @dgil @spla A mi em surt l'avís de contingut. Però he de dir que em surt de la publicació (amb el format títol i resta de text amagat), no només avís al vídeo. Potser que hagis marcat alguna cosa relacionada? Perquè llavors tindria sentit que el vídeo aparegués amb l'avís.