Post AQOJfvqFyrJ4pycB0a by sergibertran@mastodont.cat
 (DIR) More posts by sergibertran@mastodont.cat
 (DIR) Post #AQOJfvqFyrJ4pycB0a by sergibertran@mastodont.cat
       2022-12-07T21:16:16Z

0 likes, 0 repeats

Ningú del meu entorn (familiar, social i laboral) em fa cas quan faig difusió de xerrades sobre l'escassetat de combustibles fòssils, col•lapse o emergència climàtica. Ni la gent conscienciada sobre el tema. Crec que és una mala estratègia per part meva. Nota mental: no tothom vol o necessita Turiel en vena les 24h.

(DIR) Post #AQOJfwSXgVvokiWkgS by sergibertran@mastodont.cat
       2022-12-07T21:18:54Z

1 likes, 0 repeats

En aquest sentit, fer materials gràfics més visuals i efectius amb les dades que ens aporten totes aquestes persones seria un camí a explorar. Potser des del sindicat. Però clar, això vol més temps i, en canvi, difondre per Whats App un enllaç del Youtube a una xerrada o entrevista d'hora i mitja, són segons.

(DIR) Post #AQOJkRQOUwzRwqfTZQ by blankfosk@social.anartist.org
       2022-12-08T08:29:01Z

1 likes, 0 repeats

@sergibertran A mi m'agrada aquesta reflexió. Compartir enllaços a videos de hora i mitja et suposa 0 temps a tu i 1h i mitja a qui el rep si el que vol és informar-se. Enviar contingut més ràpid i fàcil de llegir, pot ajudar a interessar-se gent que ara per ar mira a una altra banda. I quan s'interessin, ja buscaran els videos directament.També afegiria posar-li més pès a les solucions i menys a les advertències... sempre i quan n'hi hagin...