Post APirwSWtUKJPjDSpTU by albertcuesta@mastodont.cat
(DIR) More posts by albertcuesta@mastodont.cat
(DIR) Post #APiqBEpWVNPTfw65K4 by albertcuesta@mastodont.cat
2022-11-18T08:09:48Z
0 likes, 1 repeats
Opinió impopular: els obstacles principals per a l'adopció massiva de #mastodon - Desorientació dels tuitaires per trobar instància i fragilitat d'algunes de les existents.- Actitud poc acollidora d'alguns veterans que reben els nouvinguts amb menyspreu, com als immigrants en el món real (nosaltres vs ells).
(DIR) Post #APiqdEs1wquruQcbFQ by marcelcosta@barcelona.social
2022-11-18T08:22:17.556299Z
0 likes, 0 repeats
@albertcuesta Gràcies per compartir la teva experiència! Sempre és útil.Actitud poc acollidora d’alguns veterans que reben els nouvinguts amb menyspreu, com als immigrants en el món real (nosaltres vs ells).Entenc el que vols dir i és una situació complexa. Molts tenim la sensació que molta gent ve aquí com qui va a Amèrica a “descobrir-la”. És important que tots ens escoltem per a empatitzar al màxim. Però també voldria ressaltar que moltes usuàries fem molt d’esforç en donar la benvinguda i acompanyar les nouvingudes en el procés inicial (amb més o menys encert, clar).
(DIR) Post #APirwSWtUKJPjDSpTU by albertcuesta@mastodont.cat
2022-11-18T08:28:07Z
0 likes, 0 repeats
@marcelcosta https://mastodont.cat/@albertcuesta/109363837740383752
(DIR) Post #APirwT2Rb1Y7J4E1eS by marcelcosta@barcelona.social
2022-11-18T08:36:58.063654Z
0 likes, 0 repeats
@albertcuesta D'acord, està bé. Però definint-ho com un dels obstacles de l'adopció del Fedivers no transmet pas que sigui minoritari. Si no la experiència global seria de benvinguda i s'adoptaria. No sé si m'explico...
(DIR) Post #APisUelOVdZtW6YLPE by enricpineda@mastodont.cat
2022-11-18T08:29:48Z
0 likes, 0 repeats
@albertcuesta Jo crec que aquí a Mastodontpuntcat encara els rebem amb mantes tèrmiques, tasses de brou calent i un bon ambient en general.Necessitaran tot això per vèncer les primeres dificultats d'un territori que ells veuen com hostil.
(DIR) Post #APisUfGwcKob5xJXaC by albertcuesta@mastodont.cat
2022-11-18T08:41:23Z
1 likes, 0 repeats
@enricpineda Ho subscric. Començant per l'ajuda de @spla (gràcies!) per recuperar el meu usuari perdut als llimbs. Però també hi ha (no necessàriament en aquesta instància) **alguns** mestretites. Tinc gent que se'n queixa. D'aquí el meu tut.
(DIR) Post #APishB54BEOpDpj0nw by marcelcosta@barcelona.social
2022-11-18T08:45:24.368446Z
0 likes, 0 repeats
@albertcuesta @enricpineda @spla Bé, com qualsevol migració massiva, es generen punts de conflicte i tensió. D'aquí la meva crida a l'empatia per part dels dos punts de vista.
(DIR) Post #APivJrslh154siY7Yu by admin@occitania.social
2022-11-18T09:07:48Z
0 likes, 1 repeats
@albertcuesta les instàncies "recomanades" són les que segueixen el codi de conducta i el compromís de fiabilitat de GetMastodon, i les trobaràs en el llistat de Servidors a https://joinmastodon.org/ca/servers .Nosaltres impulsem, des d'una entitat sense ànim de lucre, una instància per la comunitat occitana, sigui simpatitzant o identitària 😊