Post APcixLbodhd41BM5po by blankfosk@social.anartist.org
 (DIR) More posts by blankfosk@social.anartist.org
 (DIR) Post #APchLzYzXdCoyaerD6 by ceskfreixas@mastodont.cat
       2022-11-15T09:04:59Z

0 likes, 1 repeats

El micromecenatge continu és un sistema de contacte perenne que s'estableix entre els creadors i el seu públic. Els mecenes, a través d'una subscripció mensual (com a Spotify i Netflix, hehe), reben recompenses periòdicament. L'Aixeta és el Patreon dels Països Catalans.Fes-te mecenes d'aquest projecte musical! https://ceskfreixas.aixeta.cat/ca/subscriptions

(DIR) Post #APchVOYRzgBJ5jt9o8 by marcelcosta@barcelona.social
       2022-11-15T09:11:46.278045Z

0 likes, 0 repeats

@ceskfreixas Pensava que era programari lliure, però veig que no...El seu desenvolupador, en @carlesjove , fa temps que està al Fedivers.

(DIR) Post #APchYPQRDFssf2ZtmS by marcelcosta@barcelona.social
       2022-11-15T09:12:19.360136Z

0 likes, 0 repeats

@ceskfreixas Pensava que era programari lliure, però veig que no...El seu desenvolupador, en @carlesjove  , fa temps que està al Fedivers.

(DIR) Post #APchn8e9sULcxz1FQG by marcelcosta@barcelona.social
       2022-11-15T09:14:58.200593Z

0 likes, 0 repeats

@ceskfreixas Pensava que era programari lliure, però veig que no...El seu desenvolupador, en @carlesjove  , fa temps que estava al Fedivers, però ja no el trobo...

(DIR) Post #APci3E23cergIoruam by qualcu@mastodont.cat
       2022-11-15T09:17:14Z

1 likes, 0 repeats

@marcelcosta @ceskfreixas En Carles va deixar Mastodon. No recordo el motiu

(DIR) Post #APciN265hpkP4wCTMu by blankfosk@social.anartist.org
       2022-11-15T09:20:00Z

1 likes, 0 repeats

@marcelcosta @ceskfreixas No ho és, és la única pega... Al seu dia jo li vaig tirar un mail al Carles Jove per explicar-li el projecte d' @anartist ja que ell també és escriptor, i diria que músic. En aquell moment voliem fer una aixeta en software lliure per Anartist, però ni ell tenia temps ni nosaltres suficient energia.

(DIR) Post #APcinQOlycm1ydWUca by ceskfreixas@mastodont.cat
       2022-11-15T09:25:29Z

1 likes, 0 repeats

@blankfosk @marcelcosta @anartist ostres, en programari lliure seria la bomba!

(DIR) Post #APcixLbodhd41BM5po by blankfosk@social.anartist.org
       2022-11-15T09:14:42Z

0 likes, 0 repeats

@ceskfreixas Ei estàs content amb l'aixeta? M'ho estava mirant ara perquè em sembla una bona opció per les subscripcions. Què ofereixes tu als i les mecenes?

(DIR) Post #APcixM1L6o2tILITcO by ceskfreixas@mastodont.cat
       2022-11-15T09:24:01Z

0 likes, 0 repeats

@blankfosk fa poquet que hi he engegat una pàgina, però és un bon sistema per assegurar unes mínimes bases d'autogestió. Es creen vincles molt bonics amb els seguidors. L'únic problema és que és una idea que en els països anglosaxons funciona millor, de moment aquí estem en una fase "propagandística" i pedagògica. Bàsicament ofereixo material en primícia i altres coses en exclusiva, com concerts, trobades, agraïments...

(DIR) Post #APcixMQ9cXtYXIuIIS by marcelcosta@barcelona.social
       2022-11-15T09:27:59.807194Z

0 likes, 0 repeats

@ceskfreixas @blankfosk I guillem, creus que ho podríem vehicular al fòrum d'anartist?Ho estic pensant "on the fly", però imagina't que la gent es subscriu a tu (en algún tipus de plataforma, això seria independent) i llavors creem una categoria i grup privat per als teus subscriptors i només ells poden entrar a aquell tipus de contingut (i potser els admins, per tal de poder moderar).

(DIR) Post #APd8kljIoF8C4dWHuy by marcelcosta@barcelona.social
       2022-11-15T14:16:59.199515Z

0 likes, 0 repeats

@arbocenc @ceskfreixas @Liberapay @blankfosk @anartist Ei, liberapay no està mal (jo financio per allà), però està més orientat a individus que a col·lectius i a un suport sense "recompenses".Per a col·lectius jo sóc més fan de @opencollective !Tot i que aquest és més transparent als comptes, etc. tampoc articula un espai privat com fa patreon.Qualsevol de les dues opcions són prou bones, però depenen bastant de paypal i stripe, crec...

(DIR) Post #APd9GqyepmF7cF08Ui by arbocenc@kfem.cat
       2022-11-15T14:21:07Z

1 likes, 0 repeats

@marcelcosta @opencollective @ceskfreixas @Liberapay @anartist @blankfosk Jo usaria aquestes opcions per #finançar-me en #euros (via #stripe o el que ells entenguin que cal usar). Però després donaria opcions per finançar-me en #criptos com la @monedalliure i les altres. I per això ja no cal cap servei tercer, poses l'enllaç dels teus moneders i au!En tot cas, pel Cesc diria que #liberpay li pot encaixar ;-) I no cal que deixis l'#aixeta si no et convé.

(DIR) Post #APdArsuihHNEI4Ngno by blankfosk@social.anartist.org
       2022-11-15T14:23:45Z

1 likes, 0 repeats

@marcelcosta @ceskfreixas És bona idea, potser ho podem debatre pel mateix fòrum. El problema principal que hi veig és que els mecenes haurien de veure altres publicacions del forum sobre Anartist que no els interessaria i que fins i tot els liaria. Miraré opcions a nivell d'administració del fòrum, potser es pot fer que un usuari només pugui veure una sola categoria...

(DIR) Post #APdAviJO3cvUZCkEee by marcelcosta@barcelona.social
       2022-11-15T14:41:26.795619Z

0 likes, 0 repeats

@blankfosk @ceskfreixas Es podria muntar un discourse només per a artistes, de manera que cada "fan" subscrit només pugui accedir a les categories de l'artista o anuncis generals.

(DIR) Post #APdBWuzHtMcyaw5G7M by blankfosk@social.anartist.org
       2022-11-15T14:47:53Z

1 likes, 0 repeats

@marcelcosta @ceskfreixas Doncs molaria molt, si. Pensem-hi!

(DIR) Post #APdENZcIHLJdZQZ3R2 by arbocenc@kfem.cat
       2022-11-15T14:13:56Z

0 likes, 0 repeats

@ceskfreixas No cal que busquis més :-p Es diu @Liberapay i és l'opció preferida en el món del #programariLliure:https://www.reddit.com/r/linux/comments/8trvhn/why_do_foss_enthusiasts_usually_prefer_liberapay/cc: @blankfosk @marcelcosta @anartist #microfinançament #finançament #floss

(DIR) Post #APdENaJXgXuVjYnaqW by ceskfreixas@mastodont.cat
       2022-11-15T15:16:27Z

1 likes, 0 repeats

@arbocenc @Liberapay @blankfosk @marcelcosta @anartist l'únic inconvenient que hi veig, a Liperapay, és que no s'hi poden establir una relació de recompenses, ni fer que els mecenes hi tinguin accés exclusiu. És una plataforma de donacions recurrents sense recompenses. En coneixeu alguna amb programari lliure que funcioni amb recompenses, com l'Aixeta o Patreon?

(DIR) Post #APdEPykbnlV46MbIa8 by marcelcosta@barcelona.social
       2022-11-15T15:20:33.292390Z

0 likes, 0 repeats

@ceskfreixas @arbocenc @Liberapay @blankfosk @anartist No, que jo sàpiga.

(DIR) Post #APdG0Zxl1dFttMlcH2 by arbocenc@kfem.cat
       2022-11-15T15:36:19Z

1 likes, 0 repeats

@marcelcosta @ceskfreixas @blankfosk Totes aquestes coses, ja molt personalitzades, amb una funcionalitat molt concreta, són més senzilles si les munteu amb drupal, per exemple (ejem, ejem, serà perquè m'hi dedico).I mentre que pagar-ho una sola persona potser no compensa (tampoc és tant car, això que esteu comentant), si és una eina a compartir entre un col·lectiu d'artistes (o del que sigui), llavors econòmicament ja no suposa gaire esforç

(DIR) Post #APdG8iyxNLHEBKDCkq by arbocenc@kfem.cat
       2022-11-15T15:39:05Z

1 likes, 0 repeats

@marcelcosta @ceskfreixas @blankfosk Per exemple, imagineu una mena de portal, a on cada artista té contingut obert per a tothom, i contingut restringit als seus subscriptors. I que entre altres coses l'artista també té una fitxa, a on enllaça els comptes de liberpay, aixeta, monero, g1 o el que li doni la gana. I fins i tot que el contingut públic es pogués difondre a la Fedivers, etc. I mil coses més que /s'us/ puguin acudir. La gràcia de fer una eina a mida és que pot ser com vulguis

(DIR) Post #APdKd3H0tgvxcNNHdI by ceskfreixas@mastodont.cat
       2022-11-15T14:22:16Z

0 likes, 0 repeats

@arbocenc @Liberapay @blankfosk @marcelcosta @anartist ho desconeixia! Moltes gràcies, m'ho miraré...!

(DIR) Post #APdKd3ogsTs9Ip8B7o by arbocenc@kfem.cat
       2022-11-15T14:25:12Z

0 likes, 0 repeats

@ceskfreixas @Liberapay @blankfosk @marcelcosta @anartist Al final no voldràs saber res de #programariPropietari i #xarxesSocials de #multimilionaris :-p

(DIR) Post #APdKd4UWMxKhOYhaKG by blankfosk@social.anartist.org
       2022-11-15T14:27:48Z

0 likes, 0 repeats

@arbocenc @ceskfreixas @Liberapay @marcelcosta @anartist Jo no  vull saber-ne res d'això però per desgràcia a alguns ens cal estar allà també #demoment

(DIR) Post #APdKd4xEeCIkpc8W5A by arbocenc@kfem.cat
       2022-11-15T16:19:04Z

1 likes, 0 repeats

@blankfosk @ceskfreixas @Liberapay @marcelcosta @anartist A mi no em sembla malament usar les #xarxesSocials dels #milionaris quan cal. P. ex. per fer la màxima #difusió possible. Però el que trobo és que la gent d'una #ideologia/#sensibilitat concreta hem de prioritzar les alternatives, i si vols, les altres igual. Però no deixar les alternatives mig abandonadesÉs lamentable p. ex el q fa @eldiario , @critic o grups "molt radicals" com #Arran , @Endavant_OSAN o la @cupnacional

(DIR) Post #APdKo83dRxR5dpOney by marcelcosta@barcelona.social
       2022-11-15T16:32:09.817663Z

0 likes, 0 repeats

@arbocenc @blankfosk @ceskfreixas @anartist Totalment. Una cosa és tenir un peu a les privatives per si la gent et busca, i l'altre és a on fomentes tu les teves xarxes. Assumint que pot haver-hi un temps de transició, la pregunta que un s'ha de fer és, estic anant cap a aquest objectiu?