Post APIHcsXfzU8JAqcMfg by SharG@mastodon.social
 (DIR) More posts by SharG@mastodon.social
 (DIR) Post #API8sXBOGzv5yUaH7A by stux@mstdn.social
       2022-11-05T11:09:30Z

0 likes, 0 repeats

Opzich nog best een prestatie om zo’n groot bedrijf als #Twitter om zeep te helpen binnen een week. Echter jammer dat dit met een bestaand medium is ipv dat hij zelf iets begint om later te ruïneren zoals Gab en ‘Truth’Social.

(DIR) Post #API9LXCzFxXMS79wEC by Baf@mstdn.social
       2022-11-05T11:14:43Z

0 likes, 0 repeats

@stux Om zeep is wel iets voorbarig, toch? Maar er gebeuren wel interessante dingen. Ik ben heel benieuwd waar het toe gaat leiden. Krijgen we de scheiding links/rechts in Mastodon/Twitter? Zou ook niet goed zijn, nog meer segregatie in de maatschappij.

(DIR) Post #API9yyxzzAuzpwxVSK by jgkuper@mstdn.social
       2022-11-05T11:21:52Z

0 likes, 0 repeats

@stux alleen zo jammer dat ‘jullie’ nu een bak over je heen krijgen : 1) onevenredige groeiexplosie waardoor je harder moet groeien dan je wellicht wil/rekening mee had gehouden 2) onterechte klagers over ‘traag’ en ‘anders’.  Ja mastodon is anders. Gelukkig wel.

(DIR) Post #APIA5OeFPpbVDwmLvU by dwvm2@mastodon.green
       2022-11-05T11:23:01Z

0 likes, 0 repeats

@stux vakkundig slopen is een vak. Roekeloos vandalisme niet.

(DIR) Post #APIAVrMFIRG1nJyeC8 by ottodv@mstdn.social
       2022-11-05T11:27:48Z

0 likes, 0 repeats

@stux Idd.Trouwens, toen ik net op deze server kwam was er een post/bericht over hoe je deze server kan steunen. Ik kan het echter nergens terugvinden.

(DIR) Post #APIEYUNFbc3zCGxMcC by stux@mstdn.social
       2022-11-05T12:13:07Z

0 likes, 0 repeats

@ottodv Op mijn profiel kun je deze vinden👌🏻♥️ of op de about pagina via https://mstdn.social/about

(DIR) Post #APIHcsXfzU8JAqcMfg by SharG@mastodon.social
       2022-11-05T11:43:07Z

0 likes, 0 repeats

@stux  Sadly I think he bought into his own hype or is a paid chaos agent either financially or they got kompromat on the dude.

(DIR) Post #APIICPyRgTWuzp5LkW by ottodv@mstdn.social
       2022-11-05T12:53:56Z

0 likes, 0 repeats

@stux Dank je!De $8 per maand die Elon wil en van mij iig niet gaat krijgen, heb jij nu gekregen. Voor een heel jaar.

(DIR) Post #APIKS3sRo5AF0QroQq by Ravhin@mastodon.social
       2022-11-05T12:04:22Z

0 likes, 0 repeats

@stux ik geloof niet dat Twitter om zeep gaat.  Het is nu zeker in transitie van het ene verdienmodel naar het andere. Ook de mores zal veranderen. Gezien de user base en api die beschikbaar zijn zal er voldoende gebruik van gemaakt blijven worden. Ik ben geen fan van de persoon Elon Musk; de zakenman heb ik echter wel vertrouwen in.