Post APAtnMdnBK3OPeE4Z6 by HarryBrandt@mastodon.social
(DIR) More posts by HarryBrandt@mastodon.social
(DIR) Post #APAtnM19Uz94To9DKy by frankmeeuwsen@mastodon.social
2022-11-01T18:57:05Z
0 likes, 0 repeats
@reinier @ramones @jaapstronks @stux @mdbraber Bij het verhuizen naar een nieuwe instance kun je je oude toots in theorie niet meenemen. Tenzij je admin-access hebt. Maar laten we even uitgaan dat ik dat niet heb. Zijn deze oude toots dan nog wel beschikbaar/bereikbaar voor het publiek nadat je op je nieuwe account zit? Ik heb de afgelopen dagen best wat berichten gepost waar nog interactie op is. Kan ik daar dan nog bij om een reactie te geven? Of hoe werkt dat?
(DIR) Post #APAtnMdnBK3OPeE4Z6 by HarryBrandt@mastodon.social
2022-11-01T23:11:13Z
0 likes, 0 repeats
@frankmeeuwsen @reinier @ramones @jaapstronks @stux @mdbraber waarom verhuizen? Ze hebben even tijd nodig om de hoos te verwerken, denk ik.
(DIR) Post #APAtnN9hGhZg0b9YIK by stux@mstdn.social
2022-11-01T23:16:43Z
0 likes, 0 repeats
@HarryBrandt @frankmeeuwsen @reinier @ramones @jaapstronks @mdbraber Toots kun je niet verhuizen :ablobwink: Ook niet met admin toegang! Omdat posts zijn geboden aan een speficieke gebruikersnaam die uniek moet zijn op de Fediverse (username + hostname), daarom kan een gebruikersnaam ook niet worden aangepast.Wanneer je verhuist kun je lijsten exporteren voor je mensen die volgt en volgers kun je migreren maar dit duurt even omdat het een zware server actie is 😉
(DIR) Post #APBaJpzFnxt2lmQoam by frankmeeuwsen@mastodon.social
2022-11-02T07:12:03Z
0 likes, 0 repeats
@mdbraber @ramones @stux @HarryBrandt @jaapstronks @reinier aha. Dat is een duidelijke uitleg en een logische reden. Dank!