Post AL9h8GCsEObCpO5y2S by txopi@mastodon.eus
(DIR) More posts by txopi@mastodon.eus
(DIR) Post #AL9h8GCsEObCpO5y2S by txopi@mastodon.eus
2022-07-04T17:38:48Z
0 likes, 1 repeats
"Ez diogu jolasteari uzten zahartzen garelako, jolasteari uzten diogulako zahartzen gara". #aipua Lekua: Sastraka Portugaleteko gaztetxeaJatorria: https://pixelfed.eus/i/web/post/449624890645347752@urtzai, @mikelgs: ondo legoke "Kaleko pintadak", "Pintadak", "Grafitiak" edo antzeko Bilduma (Collection) bat sortzea. Nire kontutik ez dut aukera hori ikusi eta beraz, instantzia osoko zerbait izan litekeela pentsatu dut.
(DIR) Post #AL9uMHVXUPMWJyqG8G by mikelgs@mastodon.eus
2022-07-04T17:51:22Z
0 likes, 0 repeats
@txopiNiri OSO ondo iruditzen zait hori egiten hastea, oporretan joaten naizenean ere #pintadak ikustean (gustatzen zaizkidanei batez ere) argazkia ateratzen diet. Nola litzateke modu ona Pixelfeden jendeak pintaden argazkiak igo eta txukun gera daitezen?Edo Mastodonen egingo dugu traola batekin? (Hemen erabiltzaile gehiago dagoelako egun, akaso ez da arrazoi ona)."Zer esaten du herriak! Pin ta dak!!"@urtzai
(DIR) Post #AL9uMIB10CXUOcFNmS by bixardune@mastodon.eus
2022-07-04T20:20:45Z
0 likes, 0 repeats
@mikelgs @txopi @urtzai Ni ere OSO ados. Gainera oso gustuko ditut #pintadak eta polit bat helarazi didate gaur. Hizkuntzari erreparatuko diogu?
(DIR) Post #AL9v9TkujxuwUtUbXk by urtzai@mastodon.eus
2022-07-04T20:29:39Z
0 likes, 0 repeats
@bixardune @mikelgs @txopi uste dut bildumak, norberarenak sor daitezkeela. Post berri bat gehitzerakoan Story-ekin batera, bilduma bat sortzeko aukera dago. Eta egin daitekeen beste kontu bat, traola bat jarraitzea da. Traola batean klik egin eta jarraitu. Ondoren "Aurkitu" atalean, "Nire traolak" azpiatalean aurkituko dituzue argazkiak segidan
(DIR) Post #ALA4qhMIwIykj4fIOG by mikelgs@mastodon.eus
2022-07-04T22:18:18Z
0 likes, 0 repeats
@bixarduneEz nuke mugatuko hizkuntza. Erdaraz daudenak (eta akaso gustatzen ez zaizkigunak ere) jaso beharko, ezta?@txopi @urtzai