Post AFe0kVVl3iUSa0epvc by thahajemnireal@mastodon.social
 (DIR) More posts by thahajemnireal@mastodon.social
 (DIR) Post #AFdyFIwzVfSKjoOCrw by thahajemnireal@mastodon.social
       2022-01-20T20:39:18Z

0 likes, 0 repeats

@stux Jou mening als het gaat om de aantijgingen die Boos doet met betrekking tot aanranding, verkrachting of anderzijds seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice of Holland? Ik heb net de aflevering gekeken. Zeker het laatste deel, waar de Mol reageert, is erg schrijnend om te zien. Praten is leuk, maar het is naar mijn mening al fout gegaan op het moment dat mensen besluiten macht - of anderzijds de mogelijke illusie van macht - te misbruiken voor seksueel gewin.

(DIR) Post #AFdyFJRTgJqIGMeYO8 by stux@mstdn.social
       2022-01-20T21:12:57Z

0 likes, 0 repeats

@thahajemnireal ik heb er heleeeeeemaal niets van meegekregen eerlijk gezegd

(DIR) Post #AFdyNjiXsHes4SeYSm by thahajemnireal@mastodon.social
       2022-01-20T21:14:28Z

0 likes, 0 repeats

@stux kijk effe de Boos aflevering of kijk nu VI Vandaag. Heel Nederland in rep en roer en onze Fedicat heeft er niets van meegekregen. :blobugh:

(DIR) Post #AFdyXmWiHjMxgAuP0y by stux@mstdn.social
       2022-01-20T21:16:19Z

0 likes, 0 repeats

@thahajemnireal Haha ga ik doen! :blobcatgiggle: Naja meer een beetje vermijden misschien.. Heb normaal best een kuch kuch hekel aan talentenshow, laat staan NLse :bloblaugh: Ik zal eens even kijken waar het over gaat

(DIR) Post #AFdzLSEnzb7vEYDaiG by thahajemnireal@mastodon.social
       2022-01-20T21:25:17Z

0 likes, 0 repeats

@stux ik heb een hekel aan RTL en Talpa. Ik geniet hier oprecht van, terwijl er altijd een mogelijkheid is dat niets van dit waar is. Waarom ik RTL en Talpa haat? Ik heb zo al tijden het gevoel dat die mannetjes daar niet zo halal zijn zegmaad.

(DIR) Post #AFdzoyE28traq5voZs by stux@mstdn.social
       2022-01-20T21:30:37Z

0 likes, 0 repeats

@thahajemnireal Hmm.. wat een drama zeg haha! To be honest, I couldn’t care less :catblush: Die hele Voice show is totaal niet zuiver, betwijfel of alles 100% waar is maar toch.. Ik heb mijn les geleerd destijds mets Jim & Jamai, ‘sterren’ die zijn uitgemolken door De Mol & vriendjes en waar je niets meer van hoort, beetje typisch Tv heeft z’n beste tijd gehad, duurt niet lang meer voordat alles on-demand zonder spam is :) I mean c’mon.. we betalen ruim €15 per maand voor een x aantal zenders die vol gepakt zitten met reclame.. yikes

(DIR) Post #AFe0kVVl3iUSa0epvc by thahajemnireal@mastodon.social
       2022-01-20T21:41:01Z

0 likes, 0 repeats

@stux on demand wordt net zo erg, niet eger dan wat TV ooit is geweest. 135 Euro betalen voor 7 verschillende diensten, met verplichte reclame, DRM, privacy onvriendelijke apps en vendor lock in door Ziggo, KPN etc.Ik ben een piraat voor een reden.